Als je maar niet gaat lachen om mijn knullige soldeerwerk.... Hij doet het, daar gaat het om. Mooi is anders maar het is heel functioneel hersteld: Overigens heb ik de draden netjes op maat gemaakt na het testen. Geen foto's van.
soldeerwerk ziet er goed uit toch het belangrijkste is dat je de soldeertin goed laat vloeien en zorgt dat je niet alle flux "eruitkookt" de flux in de soldeertin houd de tin flexibel en voorkomt lostrillen: iets wat je in een auto niet wilt en zorg ook dat de tin glanst. heb je loodhoudende tin of loodvrije tin gebruikt? ik verwacht loodhoudend, omdat deze makkelijker in de handel te verkrijgen is en goedkoper is tegenwoordig mogen bedrijven die elektronica produceren alleen nog maar loodvrij solderen, echter hebben diverse branches: waaronder medisch apparatuur, vliegtuigbranche en ook automobielbranche uitzondering om loodhoudende tin te gebruiken, puur omdat dit een betere kwaliteit heeft
15%?? van die verhouding heb ik nog nooit gehoord ik ken alleen de 40/60 verhouding (40% tin / 60% lood) en de 60/40 verhouding (60% tin / 40% lood) maargoed, mooi dat het iig gelukt is
Als het maar functioneel is toch?. Kijk altijd met belangstelling na je topic!, lekker uitgebreid en een keer wat anders dan een focus!. Tevens me favoriete model BMW!
En we hebben lift-off!!! of te wel: de APK zit erop! Nu rijden, de auto leren kennen en geleidelijk aan alle restpuntjes wegwerken. Daarnaast komt er uit het rijden vast nog wel wat naar voren.
Bedankt allemaal! Er is overigens nog genoeg te doen, maar belangrijkste is om een beetje aan elkaar te wennen door veel kilometers te maken. 'll keep you posted!