2.5i 20V 225pk andere uitlaat monteren voor me st

Discussie in 'Performance' gestart door nick-st, 25 mrt 2013.

  1. ik ben eigenlijk opzoek aan een ander uitlaat systeem.

    laten we bij begin beginnen (nouja bijna dan)

    downpipe is dat persee nodig want heb gehoord je grote kans heb dat de bouten afbreken in je turbo en dan is het huilen met de pet op want dan heb je groot probleem. ook hoorde ik dat het dikke geluid weer minder word daardoor. maar daar integen wel een grote pk boost krijg?

    dan de cat. komt er een sportcat of een de-cat scheelt natuurlijk veel in de prijs alleen je It weer met je emissie ge*** maar las weer iets over een pijpje die je in de ingang van de lambda sonde schroeft en daar dan weer se sonde in zodat deze als het ware minder goed berijkbaar is door de stroom en dus andere waardes meet.

    en dan de rest van het systeen. het liefst een beetje wat doffer systeem maar mischien komen jullie met andere ideeen.

    graag zo ik grote eind pijpjes hebben na de demper dat staat wel bruut dagt ik zo.

    iemand die mij kan overtuigen?
     
  2. Downpipe is afhankelijk van de software die je gaat installeren en heeft alleen nut als je ook je inlaat aanpast! Decat is ***, ga je met de keuring dan iedere x je oude eronder hangen? Race of sportcat 100cel is de oplossing. Milltek heeft het mooiste geluid imho, als standaard maar dan zwaarder, niet harder, zwaarder.

    [video]http://www.youtube.com/watch?v=pEVjCZR6p3M[/video]
     
  3. Kies dan een 200 CPSI sportcat. Een 100 CPSI komt niet of zelden door de apk.
     
  4. Ik vind Milltek een super uitlaat maar wel duur
     
  5. Wat wil je ermee bereiken? Dat lijkt me het eerste wat je jezelf moet afvragen.

    Wil je meer geluid dan kan je aan een volledig systeem denken. Wil je meer power dan volstaat een downpipe met sportcat. 200cpi.
    Met alleen de downpipe verandert je geluid ook al aanzienlijk. Veel rouwer...zeker als het koud is..

    http://www.youtube.com/watch?v=G8pbE0ZEVGo :lol:
     
  6. Voor de flow helpt het om naast de genoemde uitlaatdelen ook een andere (rvs) demper te kiezen ;)
     
  7. nou ff die link bekeken. maar ik vind het niet erg om steeds ff me kat er tusse te schroeven hoor dat scheelt me tog even 250 euro.... al met al ben ik een goeie 1500euro kwijt om dat compleete systeem met een intercooler in huis te krijgen..
     
  8. Kwaliteit en rvs kosten geld.
     
  9. en het gaat me om het dikke geluid maar pktjes is idd ook leuk. dus denk dan vanaf turbo compleet na achter. maar welk merk dan? ik hoor ook iets over piper is dat iets??
     
  10. Dan moeten we even wachten op de Piper vertegenwoordiger uit Belgiƫ ...
     
  11. Also known as little viper.
     
  12. Ik heb 3 inch mongoose. Super geluid.
    Kwa prijs/kwaliteit zeker een aanrader.
    Miltec is in mijn ogen veel te duur.
     
  13. oke ik ga voor een ds systeem denk ik maar komt er meteen een groter intercooler ofniet?
     
  14. jeff waar heb jij besteld??
     
  15. Op ebay via matt lewis racing
    Super service
    http://bit.ly/14jFwpF
    Ik heb trouwens de decat uitvoering
    Dit is de catback
     
  16. Heb je al een ander luchtfilter ??
    Als je een open aanzuig systeel neemt krijgt
    het geluid pas echt een boost
     
  17. ben bezig met een k&n inleg filter dat vond ik eigenlijk wel genoeg. maar heb jij een grotere intercooler??
    en wat is je vermogen winst?
     
  18. hoo jeff lees nu pas goed jij hebt een decat... terwijl de rest dat afraad vertelt vertelt:p
     
  19. #20 Cossie-Jeff, 25 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2013
    Inleg filter red het nooit bij een open luchtfilter
    of cais. Als je het orginele luchtfilter systeem bekijkt
    Zie je dat het een groot klote systeem is.

    Kijk maar eens naar dit filmpje op youtube
    http://youtu.be/hysfmcnVLRM
     

Deel Deze Pagina