Oke bedankt voor je info, ik wil het zelf gaan proberen, ik heb eventueel wel een brug te beschikking dus als het me echt niet lukt wijk daar naar uit. Ben zeer benieuwd of ik het ook zo duidelijk ga merken als jij, de groene veer moest er toch in?
Als je een brug tot je beschikking hebt en zelf het rechterwiel eraf kan halen, dan gaat je dat zeker lukken. Ik had dat beide niet vandaar dat ik het heb laten doen. Het is een kwestie van drie schroeven losdraaien en het slangetje loskoppelen en vice versa. Je moet de gele ring gebruiken, de groene ring is geschikt voor een ST. Ik heb de Forge bij Ford parts besteld (dezelfde waar jij het filter en mistlicht vandaan hebt) en daar zit standaard een groene en gele ring bijgeleverd.
Oke bedankt, gaat vast goed komen, is niet veel werk alleen de plaats is wat lastig had ik begrepen, krik ed is hier aanwezig dus dat mag het probleem niet zijn, ik zal het je tzt wel laten weten en hopelijk ben ik net zo positief als dat jij niet bent, vastwel zo te horen aan jou verhaal
Ter informatie. de re-circ moet wel op de goede manier erin gezet worden. (volgens de wijzers van de klok) moet de opening in de valve op ongeveer 14.00 uur in het blok gezet worden. Het maakt verder niet uit hoe het metalen pijpje op de afdekking zit, als je de versie hebt met een omgebogen pijpje.
Kijk hier heb ik wat aan.... Ik zag dat ding al regelmatig staan op site,s... En van dat piepje wordt ik helemaal gek... Ik ga ff kijken waar ik deze kan bestellen wantdie heb ik zeker nodig nu ik op 370 pk en dus naar de 400 ga over een paar weken... Thanks voor de info Oja welke veer moet ik hebben dan... ze geven er 4 aan???
Als het goed is zit er standaard een groene en een gele veer bij, blauw en rood zijn niet geschikt voor de RS, die zijn voor hele hoge turbo drukken 2.0+ Als ik het goed heb hebben wij de gele veer nodig druk 1.4-1.8 Groen voor een standaard ST motor. Geel voor een standaard RS motor
even van forge site gehaald Green - 6-8 PSI is 0.4 tot 0.55 bar Yellow - 10-12 PSI is 0.6 tot 1.1 bar Blue - 14-16 PSI is 1.1 tot 1,6 bar Red - 18-20 PSI is 1.6 bar en hoger dus geel lijkt me de verkeerde http://j-w-racing.co.uk/product.php...rect_fitment_recirculation_valve_focus_rs_mk2
Ja idd als je het zo ziet wel ja. Ik heb op het duitse forum wel gelezen dat sommige de blauwe getest hebben maar niet of nauwelijks verschil konden waarnemen. Ik heb die van mij in bestelling staan bij Co-ordSport en daar zit de gele bij voor de Focus RS2 LINK
Twan, de gele klopt wel voor een standaard RS. Lees maar eens verder in dat artikel wat je aangeeft. Jij moet echter de blauwe hebben omdat je met hogere druk rijdt.
Gelukkig ben ik niet de enige die lijp werd van dat piepje . Je hoort dat valve nu zelfs afblazen al is het lang niet zo extreem als een echte dumpvalve
Hier zit die er inmiddels in en idd het fluitje is weg, rijervaring heb ik er nog niet mee, maar dat komt snel genoeg Linkje naar foto's http://www.focusclub.nl/forum//showpost.php?p=1820229962&postcount=1490
IK heb gister het pakketje ontvangen er zit een standaard veer in en een gele los in doosje Verderzit er geen andere bij.... hmmm toch maar de gele proberen??
dan zeker de gele proberen, je kunt evt altijd nog een ander veer er los bij bestellen Twan, al denk ik dat het niet nodig is. Auto loopt er iig mooier van en die irri piep gaat zeker weg Bij demontage van de oude zal je zien dat die in drie stukken valt, ff opletten dus. De constructie van de nieuw is gewoon veel degelijker.
Orgineel zit er een groene in en een gele bij geleverd.... dit moest erin als er iets aan de ecu is gedaan... Maar ga ff mailen voor de blauwe