Kans is groter dat met de-en monteren je langs de body bent gegaan. Er zit meer dan voldoende ruimte tussen. Veer zal evenredig met de demper moeten lopen. Als draagarm zou zijn. Dan zou er ook heel veel spelling op te voelen zijn. Dit lijkt me sterk. Dan had het met oude demper ook geluid moeten veroorzaken.
Als ie daar kan raken dan moet er iets goed fout zitten daar kan normaal gesproken niets komen tijdens normale bewegingen zelfs niet bij kompleet inveren
Als de veer echt tegen komt is de vraag, dit ivm het geluid dan meer als schrapen geluid hoorbaar zou zijn. Tevens dit zul je eerder verwachten als iets ronddraait. Bij de mk2 als ik me goed herinder. Was het bekend dat de achterste draagarmrubber eruit kan liggen. Gevolg dat met remmen en optrekken wiel in de kast zichtbaar verplaatst. Echter zelfs dan zie je betreffende schade niet eens. Dan komen ze binnen met klacht dat remmen en optrekken de auto naar 1 kant trekt. Vooral als issue maar aan 1 kant is
Opgelost!! Nieuwe schokbreker geplaatst. Deze is geleverd zonder de blauwe kap. Bij de oude schokbreker is de kap blijven zitten. Maar of dit de oorzaak was?? https://photos.app.goo.gl/yxBEEuUyKcHE39KN8
Nee ze zijn gelijk van lengte. Het enige verschil was dat de blauwe kap ook was geïnstalleerd en nu niet.
Geen idee waarom die blauwe kap zot. Want dat is geen onderdeel van de de per maar denk meer van bescherming. Althans zo lijkt het