1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ST 225 sjansse

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door sjansse, 3 feb 2010.

  1. Auto is weer terug, ik sta nu nog versteld van de glans, en de wielen, zelfs de binnenkant van de tankdop is meegenomen, in een woord... GEWELDIG, Dwayne, bedankt:thumbs::thumbs:

    Dwayne maakt hier nog een verslag van.:thumbs:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Glimt je werkelijk tegemoet ... :thumbs:
     
  3. Dit is nog niks :D. Wacht maar als jullie mijn verslag zien. Zodra ik tijd heb maak ik deze. Nog even geduld dus ;). Ik heb veel plezier beleefd aan deze auto en ik wens je er veel plezier mee Peter!
     
  4. Ziet er weer als nieuw uit Peter... :thumbs:

    Nu moet je je miniatuur ook laten detaillen door Dwayne.. :schater:
     
  5. #285 sjansse, 15 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2012
    Lol, die moet nog maar eerst eens hier zijn.
     
  6. Dank je wel,
    Vraagje, 2 fotos van de belangrijkste inhoud van mijn poetskist.

    De vraag bij de 2de foto, met welke van de drie kan ik de waxlaag die er nu op zit het beste onderhouden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Je hebt toch niet stiekem een nieuwe gekocht en de kentekenplaten overgezet?:mrgreen:
    Ziet er goed uit. Ik ben ook benieuwd naar het verslag van Dwayne.
     
  8. Zo! dat ziet er weer heel goed uit!

    [​IMG]
     
  9. Zo hé, die glimt er weer lekker over. Hij komt bij mij nu een stuk lichter over dan de auto was.
     
  10. Bedankt voor de reacties tot nu toe ;). Ik probeer aankomend weekend het verslag te plaatsen.

    @ Peter,

    Van de 3 producten die ik zie zijn er 2 voor de bescherming en 1 om de swirls te verhullen en de lak te voeden. Nu de auto zo gepolijst is, is het nut van Black Hole minimaal. De auto heeft dit nu echt niet nodig.

    Van de andere 2 producten kan ik zeggen dat deze redelijk tot goed zijn. EX-p is een sealant en de Gold Class is een wax. Normaal gesproken zet je een wax over een sealant heen, maar de Gold Class bevat een lichte cleaner dus die zal de EX-P laag slopen als deze eronder zit. Mijn advies is dan om alleen de Gold Class te gebruiken, of alleen de EX-P. Mocht je graag de EX-P willen toppen met een beschermende laag dien je een ander product aan te schaffen (een wax zonder cleaner). De Gold Class is een prima stand-alone wax en heeft een redelijke duurzaamheid. Op jouw blauwe lak zal deze het prima doen. Veel belangrijker op dit moment zijn de juiste wasmethodes. Waxen hoeft de komende tijd nog niet.
     
  11. Omdat ik graag op de rollenbank wil bij de K&N Meeting van 30 juni heb ik maar een inlegfilter besteld bij Datatuning, leuke korting is mooi meegenomen.

    Inbouwen kan ik ook??????
     
  12. Ja ongetwijfeld en anders doen we dat daar terplekke voor je.....
     
  13. Mooi, nu al bedankt:thumbs:
     
  14. Kleine moeite groot plezier, het is niet meer dan een paar boutjes loshalen, oude filtertje eruit en de nieuwe erin en de boutjes weer vastdraaien.
     
  15. Nou het nieuwe filter zit er al in, lastig om die cassete weer terug te plaatsen, ik heb links een klein hoekje weggezaagd.
    Wel schrok ik toen ik het papieren filter zag, grote beurt was 15.000 km terug en ik verwonder me dat hier nog lucht doorkwam.
    Ik merk wel dat de motor soepeler draait en beter oppakt, PK winst is er gewoon niet.
    Een foto van het 15.000 km oude papierfilter.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Da's koolstof afkomstig van die oude mijnen in het zuiden :rofl:


    Top weer een K&N gebruiker erbij :thumbs:
     
  17. Zei ik toch... De mijne was ook zo vies..
    [​IMG]

    Maar het was niet nodig om een stukje weg te zagen...
     
  18. Vieze :st:inkerds zijn jullie :baeh:
     
  19. Maarre even nog terugkomen op dat stukje wat je weg hebt moeten halen..

    Heb je alleen het filterhuis los gemaakt en het nieuwe filter geplaatst? Want ik heb gemerkt dat je die plaat waar de stang van de motorklep in klemt, beter los kan maken.. Fan komt hij er makkelijker uit en gaat er dus ook makkelijker in..

    De plaat boven de gril bedoel ik dus.. Waar het stickertje van de airco opgeplakt zit.
    [​IMG]
     
  20. Daar heb je helemaal gelijk in maar bij mij gaat dat natuurlijk weer niet.
    Alle schroeven die daar zitten zitten zo los dat het lijkt of ze alleen de lucht vasthouden die eronder zit. En toch kreeg ik dat kreng niet van zijn plaats af.

    :thumbs:
     

Deel Deze Pagina