ja dat klopt maar dat zijn aleen de tips dus als je uitlaat besteld kan je kiezen welke tips het worden verder blijft uitlaat hetzelfde
zou de eerste decat zijn die geen foutcodes geeft. Anders zouden er ook geen topics over zijn hé. Foutcode is bij mijn weten wel pas na x-aantal km's
Ik weet niet of je ze stiekem ook hebt opgemeten, maar wat ik destijds besteld heb zijn 4,5" slash cut endtips en geen 4" . Verder ga je foutcodes krijgen, iedere 500km ofzo... tenzij dit is uitgeprogrammeerd in je SCT map. Maar, zoals gezegd, daar zijn oplossingen voor... Succes ermee
nee niet op gemeten dus dan is het 4,5" er werd verteld dat deze SCT map de lambda uit zou schakelen als ik wel storing krijg kan ik nog de SCT CAIS map erin zetten en kijken wat er dan gebeurd
haha ik wou al zegge das geen 4inch. maar miss is een lambda spacer een idee dan?? mijne is ook onderweg en hoop dan geen storingen meer te krijgen.. idd gister na ong 100km schoot hij in storing. maar jezus war klinkt dat rete geil zoon decat echt gaaf.
de decat of sportcat verhogen het aantal knallen én de gevoeligheid tot knallen. De cat back zullen zorgen dat je een mooiere, 'doffe-lage' sound hebt
Dus bij elke tankbeurt kan er storing komen. Gelukkig heb ik een diagnose apparaat waarmee ik het kan wissen
hoezo tanken?? wat heeft dat met j uitlaat te maken?? knallen is mooi he ben dr ook trots op! en ik heb zoon mooie spacer van simon gekregen alleen is de focus helaas even afwezig dus kan ik niet uittesten ofdat hij werkt...
bedoel er eigenlijk mee dat elke tankbeurt storing moet wissen omdat er om de 500 km er een storing kan optreden
500km op een tank ik doe nog niet de helft:p maar dat in verband met de lambda ofnie?? want met spacer moet het over zijn tog?
Zal het nog ff moeilijker maken qua keuze: inlaat/uitlaatlijn: Milltek / Mountune met downpipe, catback 200 cell en inlet plenum. http://www.youtube.com/watch?v=GUI2fawtvBc&feature=youtu.be tussen de 450e480 met een tank, met "redelijk normaal weggedrag" John Grey-ears