2.5i 20V 225pk Nog steeds opzoek naar de perfecte uitlaat

Discussion in 'Performance' started by nick-st, Apr 18, 2013.

  1. kijkaan en schik met de dreanscience?? ik vind dit wel een hele mooie pijl moet ik zeggen maar het geluid weet ik alleen niet hoe dat zit.

    en k ga voor de decat dan. die heb ik overigens ook al liggen van miltek. GEKREGEN van happyuser echt super chill..
     
  2. Voor het op maat maken ben je denk ik rond de 1000 euro kwijt.
    Hier kom je ook al in de buurt wanneer je alles van een A merk lijkt me?
    Je kan ook je eigen delen (die je al hebt) meenemen naar EPS en daar een combinatie tot jou unieke uitlaat samen stellen.
     
  3. Het hangt er helemaal vanaf hoe en wat je wilt hebben. EPS (Kiel-Windeweer) en Maxi Performance (Hengelo OV) maken uitlaatsystemen op maat en dus naar wens.
     
  4. Gaat ie door een decat niet ook meer verbruiken? En hoe zit het met het geluid en de lambdasondes bij een decat?
     
  5. Ja, ik ben er blij mee. Het ziet er mooi uit, past perfect, geen last van corrosie.
    Geluid is fijn onder vollast en bij gas los. Onder deellast op de snelweg bij legale Nederlandse snelheden vind ik 'm beetje resoneren. Soms irriteer ik me daaraan, maar er zijn oplossingen voor in de vorm van je rechtervoet wat verder indrukken :mrgreen:
     
  6. Bij een Focus ST dien je niets op maat te laten maken.

    Er is genoeg after-market bestaande uit inox.

    Alle merken zijn inox.

    Bij mijn Fiesta ST had ik wel een inox op maat laten maken omdat ik vond dat de Milltek Fiesta ST niet veel verschil gaf.

    De Fiesta maakte natuurlijk origineel niet zo veel sound.
    De Focus ST wel.

    *Keep it simple and not to expensive 4 sound:


    Bestel Piper cat-back + sportcat (of decat indien je foutcode niet erg vind).

    Wil je nadien nog eens extra performance kan je altijd nog een downpipe van milltek of mongoose of piper bestellen

    *een wagen tunen (bv uitlaat kopen) is altijd een kwestie van durven.
    Het kan tegenvallen of je bevallen :rock:

    Maar blijven twijfelen is ook niet alles.
    't is maar een tip hé ;)
     
  7. Alles is mogelijk niets hoeft maar dat neemt niet weg dat er hele goede en vooral betaalbare maatwerk oplossingen zijn.

    De prijzen die de heren van Maxi Performance hanteren zijn buitengewoon aantrekkelijk en gezien de kwaliteit van het gebruikte RVS en de keuze mogelijkheden voor vele van ons heel wat interessanter dan de stock-oplossingen van de alom bekende merken. Anders gezegd ik ben uitermate tevreden met het door Maxi Performance geleverde werk.

    Keuzes, keuzes, keuzes ;)
     
  8. nou de decat zit alvast onder de auto:rock:

    nou gaatie van whaaaaaaaaaaaapppp tssssssss boem:kwijl:

    nu op na de rest van het systeem nog.
     
  9. [MENTION=12116]nick-st[/MENTION] pakketje is onderweg :rock:
     
  10. danku danku heb al 50km gereden en nogsteeds geen storing.... of komt dat nog simon??
     
  11. decat geeft foutcode, maar dat komt pas na x-aantal km's
     
  12. heb gister mongoose uitlaat gemonteerd
    decat en zonder tussen demper klinkt erg goed
    bij normaal rijden hoor je hem niet echt dus das wel fijn
    geeft ook geen foutcodes
     
  13. [MENTION=11241]Royster[/MENTION] compleet met downpipe en alles?
     
  14. nee geen downpipe die komt misschien later nog.
    maar qua geluid maakt het niks
    past goed op originele downpipe

    [​IMG]
     
  15. zal morgen eens fotos van onderkant maken
     
  16. mongoose zij je he?? waar had je deze gekocht? en welke tips heb jij?? de 4.5inch?
     
  17. jeps mongoose goede kwaliteit rvs 3" pijp en 4" RS endtips
    ik heb uitlaat overgenomen van kludrex is over gesproken eerder in dit topic
     
  18. oo kijkaan tog gedaan maar dat is een rs demper dan he. dat is ietsje anders als st tog??
     
  19. geen idee het past gewoon perfect
    zou niet weten wat anders is de end tips zijn ook los dus je kan er andere op zetten
     
  20. oke.. maat tips van een rs zit een hoekje in tog en bij een st zijn ze recht volgesmij..
     

Share This Page