Mhmm vaag ja. Het installeren van de app etc was een drama bij mij, maar dat kwam omdat er geen handleiding bij zat. En online waren allemaal tegenstrijdige berichten te lezen. Heb vorige week vrijdag eindelijk reactie terug gekregen van Mountune maar als een heel kort antwoord wat ik moest doen met als bijlage een handleidingtje . Erg slechte service! Maar goed had alles toch al werkend inmiddels. Wat betreft de tuning, heb laatst een flink stuk gereden en had een verbruik van 1:17 en heb me niet echt ingehouden, maar ook stukken netjes 110 km/u gereden (waar je 100 mocht). Wat betreft schakelen vond ik hem voor de tuning soms hakkelig, vooral als je bijvoorbeeld op lage snelheid reed (bebouwde kom 30 km/u) of als je de snelweg afging en je gas losliet en hij terug ging schakelen. Nu met de tuning is dit allemaal over en schakelt hij lekker soepel, zowel als je rustig rijd maar ook als je hem even op z’n staart trapt.