Gisteren kwam er weer een mooi groot pakket, afgeleverd bij de buren en vandaag heb ik het opgehaald........... Binnenkort dus weer een mooie update voor de LED BLACK /smoke achterlichten. Helaas zijn direct plug en play voor de Focus 2 MK1 en moet er bij mijn het een en ander aangepast worden. Zodra de aanpassing gedaan is gaan de lichtunits erin en komen er foto's
super ben benieuwd hoe het wordt. Heeft deze Lichtunits de rode rijverlichting net als fase2 boven en onder in de unit of alleen onderin. Zij dit dezelfde als Grey-ears op de foto's pag.31 ?
Ja klopt Hubert, het zijn dezelfde als Grey-ears (John), Dzl (Willem) en Sir Killalot (Jamie). Zoals je op de onderstaande foto (van Grey-ears) kunt zien, zit de rode rijverlichting alleen onderin.
Ik moet de downgraden naar type 1, althans de aansluiting voor de verlichting. De RS heeft 3 aansluitingen per kant voor de verlichting en de fase1 maar 2. Stekkers komen dus ook totaal niet overeen. Fase 2 heeft btw niet eens echte stekkers onder de lampunit zitten, fitting voor remlicht en een fitting voor de knipper en dan nog 3 dunne draadjes voor de normale verlichting(LED) Maar eens kijken hoe het een en ander op te lossen
Mmm dan is er duidelijk een verschil tussen fase 2/1 en 2/2 waar de RS deel van uit maakt! Bij mij was het plug en play. Het kan wel hoor Simon maar is ff lastig. John Grey-Ears
Ik heb al op het forum gekeken maar kan ook nog niet iemand vinden die het al eens gedaan heeft en foto's gemaakt heeft, of ik kan niet goed zoeken dat kan ook, iedereen die tips heeft, kom maar op. Ze moeten er iig in
Je zal van de fase 1 de kabel,onder de doorvoertule moeten hebben, en daar zover mogelijk de kabel loshalen,dus binnen in,achter de bekleding Dus compleet met de tule en fase 1 stekkers. Mischien van de sloop halen. Je fase 2 lampen zitten met een stekker ,achter de doorvoertule in een contra stekker,achter je bekleding. En deze compleet weg halen. En de doorvoer tule van de fase 1,kan je hier weer voor gebruiken. Je zou dus daar de verbinding op de contra stekker moeten maken. Ik heb indertijd een fase 2 met led aangesloten,op de fase 1,door deze aan te sluiten en aan tepassen op de stekker,van de fase 1 met wat improvisatie. Zo blijf je stekker,voor de fase 2 in tact en kan je later eventueel weer terug zetten. Ik hoop dat je dit enigsinds begrijp.
Ik snap wat je bedoeld Willem, bedankt voor je informatie hier kan ik iig wel wat mee, dat ik achter de bekleding moet gaan zoeken had ik mezelf ook al bedacht, de draden komen idd allemaal bij elkaar in die doorvoer. Dus een verbinding maken zal daar idd moeten gebeuren. Gaat allemaal wel goed komen, is alleen iets meer werk dan ik gedacht had van te voren maar dat geeft niet, het gaat om het resultaat.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...l7GhCA&usg=AFQjCNEeM7j7ow7IqhGPPaB3BGU5YK-EQg Deze Zwitser heeft het iig voor elkaar gekregen. Jouw Duits is vast goed genoeg om in geval van onverwachte moeilijkheden daar even om raad te vragen. John Grey-ears
Om eerlijk te zijn vind ik de achterlichten niet zo mooi... Maar omdat je ook zwarte velgen gaat nemen, zal het misschien we mooi staan. Ik zal het zien bij een volgende meeting... Btw er was een comment bij het filmpje van Willem 'Why put fake LED lights on a car that already has them?' Daar ben ik het wel mee eens... Waarom ga je ze niet smoked spuiten? Voordeel is dat je de originele aansluitingen blijft behouden. En je hebt intussen al zoveel ervaring met de spuitbus... Dan moet het een makkie zijn voor je