1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

I.v.m. chiptuning: Is Belgische Euro98 hetzelfde als Nederlandse Euro98?

Discussie in 'Performance tuning' gestart door Maartenn, 9 sep 2022.

  1. dat die überhaupt nog bestaat in het dorp dan.
     
  2. @DexterXL
    menig scooter is 2takt en moet je toch ook olie bij de benzine doen voor smering.
    Is daar dan iets verkeerd gegaan.
    Tuurlijk zijn en blijven er tankstations nog wat slechter benzine te verkopen als een ander. Alleen het komt tegenwoordig recht uit de tankwagen dus echt sjoemelen kunnen ze niet. Alleen als de tank in de grond van slecht materiaal of oud is.
     
  3. @trucker0werner Leg mij een uit hoe er gesjoemeld kan worden met een tank die in de grond ligt en die van oud en slecht materiaal is?

    Heb jij enig idee hoe die tanken gekeurd worden en wat voor regelgeving daarvoor is? Ik denk het niet.
     
  4. De meeste scooters zijn 4takt
     
    DexterXL vindt dit leuk.
  5. @Bertus 7
    google ff gecheckt en meest zijn nu 4takt ivm uitstoot daarvan beter is.
    Op school was het allemaal 2takt althans de olie rook je na het starten.
    Als ik lees chinees dan denk ik ook wel weer snel aan 2takt.
    vandaar de vraag of het nu wel 2takt is/was of 4takt.
    Want als degene alleen benzine tanken dan gaat idd de motor kapot op den duur als het om 2takt ging
     
    DexterXL vindt dit leuk.
  6. we dwalen wel heel erg af.
    :ontopic:
     
    Edgar Focus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina