Hij gaat dan idd nog iets omlaag. Zal niet direct zijn, maar gaat ook geen tijden over heen. En er komt een klein spoilertje op. Goed te lezen dat ik niet de enige ben die af en toe om kijkt. Maar dat heb ik met de MKII ook al wel een beetje.
Mooie opvolger, van harte (ook met je nog belangrijkere aanwinst in het gezin ). Een dikke 2.0 in plaats van de downsized focusIII , prima keuze lijkt me. Lekkere kleur, lekkere uitvoering. Niets mis mee, veel fijne kilometers gewenst.
Banden worden Vredestein Ultrac Satin. Die kan ik voor een mooie prijs bij de lokale auto onderdelen shop krijgen. De Goodyear Eagle A sym 3 moeten bijna €100,- meer kosten. Werd mij te gek. Thanx Raymond, die 2.0 is wel heel fijn. Met onze nieuwe aanwinst is een wagon wel heel prettig hoor. Ik was al vergeten (of heb het verdrongen ) wat een zooi je moet meeslepen om 1 dag weg te gaan... oeffff haha.
Die heb ik nu ook en bevallen me echt uitstekend. Echt een goeie band voor een prima prijs. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dat is een heule mooie wagon Marco! 2.0 heb ik in mijn fase 1 gehad, erg lekker blok. Veel plezier ervan, maar dat zal vast wel lukken
Ik had op mijn MKI ook net nieuwe Vredestein Sportrac 5 zitten, bevielen ook uitstekend. Ook met dikke regenbuien.
Gefeliciteerd Marco. Strakke wagon. Idd gave kleur. Vind de MK1 qua design toch wel het meest aanspreken. De Mk2 hield niet over. De neus van de eerste Mk 3 vind ik helemaal niks. Met die rare driehoeken erin. De facelift is wel een stuk beter. Nogmaals, veel plezier ervan Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Ik hoor wat je zegt. Een strakke MKI vind ik persoonlijk nog steeds een hele gave bak. De MKII fase I hadden ze een ander neusje op moeten zetten. De achterkant en het silhouet klopt wel weer en is nog steeds als Focus te herkennen (hoge achterlichten etc.). De MKII fase II zit wel een mooie snuit op. De scherp gelijnde koplampen passen perfect bij de rest vd auto. De MKIII vind ik zeker de achterkant vd hatch niet mooi. Ik mis die hoge achterlichten. Al zijn er op dit forum een aantal mooie exemplaren bij.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten ! Prachtige auto, en dat interieur is nog steeds een mooie om te zien..ik.heb dat later zelf in mijn fase 2 gezet toendertijd. Erg jammer dat dat geen 2.0 was anders had ik er veel langer in gereden denk ik. De velgen is niet helemaal mijn ding maar met een verlaging kan het best eens mooi uitpakken in het echt.
Gefeliciteerd Marco.............mooie + specs En ja die kleur ...........zal ff wennen zijn op de parkeerplaats dat je hem in 1 x kan vinden tussen al dat grijs, zwart en wit van tegenwoordig
[MENTION=7135]jjonkie[/MENTION]; gelukkig smaken verschillen. Op dit moment vind ik de velgen die Ford in het programma heeft niet mijn smaak. Op 1 set na, maar ja die kost iets van €1000,-. Excl. banden. Dat werd me te gek aangezien er nog wat dingetjes zijn die aan de auto moeten gebeuren/wil hebben. Trekhaak, spoiler, klep roestvrij maken, Eibach verlaging incl. nwe veerpootlagers. Bluetooth module met minstens USB en het liefst ook AD2P. En nog wat dingetjes die geld kosten. Bij toeval was deze set van Kludrex nog te koop, ik ga ze maandag ophalen en dan ook nwe bandjes plaatsen. Dan ben ik max €1000,- kwijt. [MENTION=3602]Sbro.nl[/MENTION]: hah de MKI kon ik gelukkig ook zonder moeite vinden. Veel knappe MKI wagons in het zilver zijn er niet. ik wil jou nog een vraag stellen, maar die stel ik je wel per PB. Laten we het erop houden dat het bedrijf waar ik de auto heb gekocht de lak goed verziekt heeft met poetsen met dikke vette hologrammen als gevolg.
Ach,is zo weg marco. Hologrammen komen oa door rotary's. Met een da machientje zijn ze zo weg,ford lak is vrij zacht vind ik zelf.
Niets zo persoonlijk als velgen inderdaad. Vroeger had ik niet gedacht het ooit mooi te vinden en heb nu zelf ook zwarte velgen onder de auto ( Renault. ) Zelf vindt in de 17 inch spaak velgen met gepolijste spaak erg mooi onder de fase 2. Zeker op deze kleur. Mooie chique combinatie is dat. Met deze velgen ga je wat meer op de sportieve kant.
2 nadelen en gepolijst (dus het is wachten op corrosie) en ik zie ze regelmatig. Neemt niet weg dat het mooie wielen zijn, voorlopig voor een ander . Nee, als het dan een origineel Ford wiel moest zijn, dan zou het de 18" 8 spaaks Y-design. Maar ja nog steeds ET 55. Setje spacers had ik dan ook graag gewild.
Is dat 8 spaaks denk je ? http://www.ford-accessoires.nl/Mob/...tmetalen-velgen/lichtmetalen-velg-18"/1792925