Na ruim 16 jaar rond gereden te hebben in onze Focus Mk1 hebben we deze vervangen voor een Focus Mk4 ST Line. Helaas heeft de nieuwe Focus geen achteruitrij camera. Is het mogelijk deze achteraf alsnog in te bouwen?
Aan een camera kan ik wel komen, alleen vraag ik me af wat er is voorbereid en er nog bij komt kijken om dit werkend te krijgen op de originele manier.
Bedankt alvast voor de info.
Aan een camera kan ik wel komen, alleen vraag ik me af wat er is voorbereid en er nog bij komt kijken om dit werkend te krijgen op de originele manier.
Bedankt alvast voor de info.