Hier zijn dan de foto's: De zooi is goed ingevet zeg maar, in die hoek heeft roest voorlopig geen kans. Verder kan je goed zien dat de schuimlaag van de nieuwe afdekkap een stuk frisser is dan de oude Michael zijn libido: Ik had er geen zin aan: maar achteraf viel het me alles mee.
Nou meevallen???? Gisteravond nog "ff" aan het vloeken geweest op het ding... (nu de de pomp) Zeker Lars was er goed flauw van... iets met een multiriem en een onderplaat... . Mara toch weer gelukt.
Hahaha stond erbij en keek er naar. . Zonder het gras voor Lars zijn poten weg te maaien, de pomp was (ook?) kapot. Die is gisteren ook vervangen.
Het bleek achteraf toch de (nieuwe) revisiepomp te zijn... Deze hebben we gisteravond met veel gevloek en gescheld vervangen. De lekkage kwam waarschijnlijk bij de keerring vandaan, maar wel op een dusdanige manier dat je het niet kon zien in ingebouwde toestand. Bovenkant van de pomp was kurkdroog en aan de onderkant hingen ook geen druppels. Tevens was de poelie gewoon droog. Dus schiet mij maar in de kerstboom; het komt toch echt bij de pomp vandaan. De laatste kilometers hoorde ik het gewoon spetteren in de wielkuip Nu er wederom een nieuwe pomp in zit merk ik ook dat de vorige veel lichter stuurde.... Ik denk dat er daarom iets mis was met het overdrukventiel waardoor de keerring er uit geblazen is. Maar goed... nu is dus alles nieuw. Het oude stuurhuis was op wat zweten na, dus gewoon in orde. Die ligt nu op reserve.
Vanochtend was het uur van de waarheid: Ik had een afspraak met het RDW keurstation in Zwolle. Moet eerlijk bekennen dat ik wel zenuwachtig was.... Maar de Focus kwam met vlag en wimpel door de keuring! Zie hier het tijdelijke kentekenbewijs deel 1: