1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Daar gaan we weer, dag Ford rijders.

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door wetnose, 16 mei 2007.

  1. Ik heb het ook op de standaard aansluiting van de koplamp aangesloten. Bij de Focus had ik dat ook gedaan en nooit problemen gehad. Kijk het inderdaad eventjes aan en loop desnoods nog even je kabels na of alles goed vast zit. Moet zonder relais goed kunnen werken.

    Heb ik met de Focus een keer getest, maar bij het starten van de auto knipperde de xenon niet eens. Ik denk dat het dus wel meevalt. Nu moet ik wel toegeven dat ik met xenon die 'auto' stand (dus met lichtsensor) niet meer gebruik. Ik start de auto en daarna zet ik altijd de verlichting aan, ik rij dus eigenlijk altijd met verlichting aan (zien ze me van ver aankomen en kunnen ze nog op tijd naar rechts......)

    :lol!:
     
  2. Welkom teug :D
     
  3. welkom terug!!

    weer 1 aan de xenon!!
     
  4. Je moet wel aan de Xenon als je in de lichtstad Eindhoven woont !!!. :idea: :idea:

    Dit geeft dus echt een bult licht. Vanmorgen de voeding aangepast en rechtstreeks van accu gehaald. Door de dagverlichting gaat tijdens het starten mijn verlichting direct aan. Ik heb nu twee keer gehad dat mijn linkerkoplamp niet aansprong. Ik hoop het met deze aanpassing opgelost te hebben. Kan misschien ook aan de balast liggen. Blijft het probleem zich voor doen dan zal ik de balast omwisselen naar andere koplamp. Help dit niet dan terug naar winkel voor een nieuwe.
    Het is wel als ik de verlichting pas na het starten inschakel ze netjes aanspringen zonder problemen. Het trekt natuurlijk wel allemaal tegelijk veel spanning weg met de airco, startmotor en Xenon.
     
  5. Foto van de Xenon in combinatie met de dagverlichting. (Pilot 6000K)

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina