1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zwiers: Leds change: instrument lights

Discussie in 'Mijn Ford' gestart door R.Zwiers, 3 okt 2019.

  1. Vandaag begonnen met de voor lip.

    Eerst de orginele "lip" of hoe je t noemt weg gehaald.
    [​IMG]
    Ff test passen.
    [​IMG]
    Past verdomd goed. Alle inkepingen zitten op de plek waar de horen. Ook de bumper volgt perfect de ronding.

    [​IMG]
    Lekker ouderwets afstand meten om de 14 boutjes te verdelen.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Morgen gaan we hem monteren.

    Denk dat dit wel heel tof gaat worden.
     
    Duje en peter194 vinden dit leuk.
  2. Dat kan ie wel hebben ja. Tof!
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  3. #503 R.Zwiers, 7 mei 2022
    Laatst bewerkt: 7 mei 2022
    Nou de voor lip zit er op. En 1 zijkant gemonteerd.

    Voor lip 14 boutjes moertjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zit goed op z'n plek. Geen probleem met passing. Kwaliteit is erg goed en stevig. Ook de gloss black is echt hoog glans. Precies de zelfde glans als m'n gespoten zwarte delen.
    [​IMG]
    Zijkant ook al op z'n plek. 10 Parkers en 2 boutje/moertje. Normaal zou het alleen met de 10 Parkers moeten. Maar heb liever toch ook ff boutje moertje voor en achter. Heb nog zitten denken aan lijm. Maar ja dan is het niet meer demonteerbaar, mocht t nodig zijn ooit. Denk niet dat dit los gaat.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Ziet er toch al aardig uit zo. Echt benieuwd hoe het straks staat op de wielen.
     
    Duje, PhoenixNLx, Dave130R en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. En nu stapvoets over drempels of valt dat mee?
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  5. Ding loopt zo hard dat de veren niet eens de tijd hebben om in te veren op een drempel :mrgreen:
     
    Edgar Focus, R.Zwiers en Patman vinden dit leuk.
  6. Staat goed hoor!
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  7. Stapvoets zal niet moeten hoeven. Hij wordt voor althans niet lager dan die standaard lip die er onder zat. Zelfs wat hoger. Hij steekt alleen wat verder over. Daar wel even op letten.
    Daarbij met die knetter harde vering was t altijd al stuiteren hobbels en bobbels in slechte wegen. Dus ja qua rij gedrag is er weinig veranderd. Ja beetje voorzichtig doen is niet erg. Want verkeersdrempels zijn er ook om af te remmen toch?

    Overdag wat foto's proberen te maken maar door de felle zon zag je het bijna niet. Dus zo net in het schemer wat foto gemaakt.

    Eerst, ik was niet helemaal tevreden over die Parkers in de sideskirts extensions. Ik had gelukkig nog dakpanschroeven over van m'n afdakje. Dus daar de ringetjes van genomen en die op de Parkers gezet. Zo heeft de kop meer druk oppervlak, en door het rubber in t ringetje heeft die ook direct een borgende werking.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Netjes zo.
    Dus nu zit alles er onder. Was ff wennen, maar dit maakt hem toch wel weer een stuk agressiever en wat meer stand out.
    Sorry voor de slechte foto's.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    Wel direct alle delen nog weer in de wax gezet.

    Ben wel van mening dat de diffuser van Maxton er nu nog bij moet. Die is wat agressiever dan deze vinnen..
     
    Duje, Rykers, Dave130R en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Helaas ben ik bang dat je gelijk hebt over de achterdiffuser
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  9. En dan 2 uitlaatpiepen, eentje aan iedere kant.
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  10. #510 R.Zwiers, 10 mei 2022
    Laatst bewerkt: 10 mei 2022
    Daar ben ik t ook mee eens. Zat ik ook al even naar te kijken. Wat grotere sier stukken en dan 2 idd. Werd al eens eerder geopperd

    Zal eens een goede uitlaat boer zoeken. Surgesties?
     
  11. Dubbele pijp centraal? Of zit je dan met een gat in de diffuser?
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  12. Kijk dit is beetje het idee wat me wel aanstaat. Alleen de paarse randjes dan weer niet.

    Maar zo'n dubbele uitlaat. En zoals je ziet zit je reserve wiel kuip in de weg voor een middel pijp.

    [​IMG]
     
  13. Wauw, strak hoor, dubbele uitlaat zal hem zeker goed staan inderdaad, helemaal in combinatie met een grovere diffuser.
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  14. +1! :cheer:
     
    R.Zwiers en Edgar Focus vinden dit leuk.
  15. Dat ziet er wel gaaf uit zo!
     
    R.Zwiers vindt dit leuk.
  16. Strak karretje! Ik ga even tegen iedereen in maar ik vind zo'n enkel eindstuk juist wel leuk, doet me denken aan een rally auto. 2 pijpen/einstukken is ook weer meer gewicht om mee te zeulen;) Ben het wel eens dat de diffuser wat dikker mag:mrgreen:
     
    R.Zwiers en steelmaster vinden dit leuk.
  17. Ik vind 1 dikke pijp ook gave bij deze machine
     
    R.Zwiers en SjeeleBrik vinden dit leuk.
  18. Momenteel een paar offertes bij verschillende uitlaat boeren aangevraagd. Crooketuning, Dktechniek en EPS.

    Zie schets. Ik hoop dat optie 1 kan icm een sport kat. 1 bouwer zei dat het bij hun niet lukt..
    [​IMG]
    Ik zal zelf denken dat t met een sport kat wel kan. Ongeacht de kleine ruimte. Een y stuk direct na de 2 gaat flens van het Manifold, met ene kant kat en andere kant open. Sport kat is zo'n 1/2 de maat van originele. En ze mogen best tegen elkaar aan zitten.

    [​IMG]

    Ff zien wat ze zeggen.



    Qua styling is er wel van alles in bestelling/geleverd.
    Rallyflaps, bonnet vents, bonnet lip, zonneband, Maxton diffuser en er komen devil eyes koplampen voor:) toch een wat agressievere look creƫeren.
     
    Duje, WauW*TeR en Edgar Focus vinden dit leuk.
  19. Wordt een beestie, die fietstas. Mooie plannen!
     
    Edgar Focus en R.Zwiers vinden dit leuk.
  20. We zijn weer thuis. En ff een kleine preview van de fiesta.

    [​IMG]
    [​IMG]
    Ook een deze dagen even bezig met de achterbumper en dan d'r Maxton diffuser er op.

    Dit wordt al wat zo.
     
    Duje, Edgar Focus, WauW*TeR en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina