Zonder verdere tekst en uitleg simpelweg omdat er nog steeds weinig te vertellen valt over het hoe en waarom en nu verder, toch wat zielige foto's
Damn wat weer een verhaal tot zover, tis jou momenteel ook niet echt gegund zeg.... Hopen dat het verders allemaal goed komt (zal ook zekers wel).. Ben benieuwd naar de oorzaak en wat er nu precies mee aan de hand is.
Zitten al nieuwe in Marco, compressie 1e cilinder is 0,00. De motor gaat aankomende week open zodat er foto's gemaakt kunnen worden van het inwendige, daarna gaat de motor naar Engeland.
Lullig om te zien dit, ben wel heel benieuwd wat de oorzaak hiervan is. Hoe lang gaat het duren Joost voordat hij weer rijdt. Nieuwe motor inbouwen hoeft toch geen weken te duren
Jammerlijk inderdaad, ik wil geen war starten hoor maar wellicht is de 388Nm toch wat teveel van het goede. Een ST met chip doet "maar" 425Nm en dat ding heeft wel bijna 1 liter meer inhoud. Hoop voor jou dat men in Engeland niet gaat zeggen van goh, er is aan je ECU gesleuteld.
dat spookt ook door mijn hoofd..... stel, ik zeg stel dat ze dat zien/vinden o.i.d, dan gaan ze natuurlijk elke aansprakelijkheid verhalen op de eigenaar? ik hoop het niet maar kunnen ze dan voor alle gemaakte kosten bij jou aankloppen Joost?
Heel veel succes met de afwikkeling, flink balen lijkt me. Over de foto's: Het is toch niet klus bedrijf J de Sain die aan je auto aan het sleutelen is
Ben het eens met Buurman;Als het zover is zal Joost ongetwijfeld op de zijn bekende manier uitgebreid verslag doen van wat er is gebeurt. UT geeft inderdaad garantie op motor en aandrijflijn, maar eerst maar eens horen wat er nu daadwerkelijk is gebeurt.