1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Chris van S., terug naar de Blue oval

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Chris van S., 28 dec 2007.

  1. Omdat ik geen 5 cilinder meer rijd heb ik mijn nickname gewijzigd in de nickname die ik ook op andere forums gebruik. Te weten Chris van S.
     
  2. Chris van S.


    [​IMG]



    :rofl:
     
  3. hahahhahhahahaha! Dat zei ze gisteravond ook.....
     
  4. Na dik 2.5 jaar niet actief te zijn geweest op dit forum heb ik mij vanmorgen toch weer vermaakt en voelde mij direct weer "thuis". Leuk om wat terug te lezen van oude "bekenden" en te zien dat het forum er nog steeds erg netjes bij staat. Top!

    Inmiddels zijn we 2.5 jaar verder en zo ook mijn carriere bij het autobedrijf waar ik 2,5jaar geleden ben begonnen. Inmiddels ben ik full time werkzaam bij het bedrijf die de Luxe Engelse 4x4's voert. Mijn dubbele functie omschrijving is Verkoop- en technischadministratief medewerker ofwel: elke factuur die de deur uitgaat gaat door mijn handen ;) En ja, natuurlijk erg naar mijn zin tussen de karaktervolle auto's.

    Ook rijd ik nog steeds in de 6 cilinder die ik had "ingeruild" voor de Focus2 ST. Maar na 2,5 jaar kom ik tot de conclusie dat ik financieel gewoon gek ben als ik in die auto blijf rijden, hoge onderhoudskosten en een berg aan brandstofverbruik. Dit ook nog aangezien ik het meeste woon werk verkeer rijd en dat ook nog gewoon in de file. Plus het feit dat de 6 cilinder gewoon nukkig word tijdens de file, zo erg dat hij na het file rijden ook gewoon niet prettig meer rijd.

    Ik ben nog wat aan het rekenen en ben er nog wat nachtjes over aan het slapen. Maar grote kans dat ik mijn handtekening ga zetten onder een Ford koopcontract a.s. Zaterdag. Wat het gaat worden; dat zeg ik nog niet. Wel dat ik er op papier heel erg op achteruit ga. Maar dat is maar op papier want kwa auto op zich en waar hij voor word gebruikt; eigenlijk gewoon helemaal geweldig.... :thumbs:
     
  5. Welkom terug Chris! Gokje: Focus 1.0 Ecoboost?
     
  6. Welkom terug. Ga je van 6 cilinders naar 3 cilinders misschien?
     
  7. Weer :welkom: Chris,


    ga je voor de elektro Focus, kun je mijn uitstoot een beetje compenseren :schater:
     
  8. welkom terug.
    Ik ben benieuwd wat er gaat komen.
     
  9. Welkom weer, tsja, wat kan ik zeggen, als je maar geen Chevrolet Spark koopt.
    Want daar krijg je echt spijt van, LOL

    In ieder geval welkom en amuseer je hier!!
     
  10. Tsja, ik weet het, maar ga het lekker niet vertellen.
    Sommige zitten een eind in de goede richting.

    Welcome back.
     
  11. Chris welkom back,1l 125 pk blok,maar kan focus of fiesta zijn :dance:
     
  12. Hey Chris welkom terug:bye:
    Ben benieuwd wat het gaat worden.:)
     
  13. Welkom terug Chris :)
     
  14. Lekker ben jijā€¦ :frusty:
     
  15. Welkom terug Chris :thumbup: "Het bloed kruipt waar het niet gaan kan"?
     
  16. Gezien je reactie in het topic van Richard b denk ik dat het een Fiesta 1.0 Ecoboost met 125 pk word:mrgreen: In ieder geval veel plezier met de nieuwe aanwinst!
     
  17. LOL! Leuk alle spontane reacties in elk geval. Het goede antwoord is al geraden dus ik ga het maar toegeven: We zijn van plan om een Fiesta 1.0 Ecoboost 125pk Titanium te kopen. Een witte 5-drs met advanced technology pakket met verwarmde stoelen en 16" zomerwielen. Achteraf wil ik de 16" zomerwielen een mooie donkergrijze kleur geven, winterwielset monteren en een rubberkofferbak mat kopen.

    Zoals ik al zei ga ik op papier t.o.v de 6 cilinder er op achteruit. Maar kwa auto en hoe ik de auto ga gebruiken is de 125pk 1.0 3 cilinder ecoboost echt een leuke auto, dus in praktijk voelt de "achteruitgang" anders in elk geval. De Fiesta rijd stevig, is nog echt boven verwachting pittig en is voorzien van lachwekkend veel gadgets.

    Momenteel door de extra inruilpremie krijg ik een prima prijs terug voor de BMW. Dus met andere woorden; ik ben gek als ik het niet doe.
     

Deel Deze Pagina