De 150pk en 182pk zouden beide ergens rond de 240nm moeten zitten. 365nm is ruim boven wat de bak kan hebben. Lijkt idd niet helemaal te kloppen.
Mijn standaard 182 pk is 2 keer op de rollenbank geweest, resultaat 294 en 297 Nm. Ik tank wel standaard Ultimate 98. Dus ruim boven 240Nm is normaal. De waarde 365 Nm is dat niet voor standaard versie.
Die 365 nm is maar een piekje van paar honderd toeren dus zal zo kwaad niet kunnen, mijn eerste eerste chip van mn leon was ook bij hun, ook heel erg gepiekt. Maar hij houd ook niks echt goed vast kwa koppel , t is alleen echt bergaf. Beetje minder koppel en langer vasthouden zou mooier geweest zijn en ook beter rijdend.
krijg de uitdraai helaas niet geladen maar wel de tekst Naam : De Ruiter Merk / Type : Ford Focus ST170 Motor type : 2.0L Kenteken : 07-NFK-6 COLUMN MAXIMUMS Test: 07-NFK-6 DIN corrected Engpower and torque vs. RPM Range: 1670 RPM - 7364 RPM EngSpd: 7425 RPM @7425 RPM CEngHp: 175.1 CHp @6600 RPM CEngTq: 202 CNm @2976 RPM CWhPHp: 146.2 CHp @6480 RPM DINCor: 1.005 Factor @7357 RPM AirInT: 14.3 degC @6789 RPM Humidy: 62.2 % @7182 RPM
Ben vrij nieuw hier !! Maar zitten daar kosten aan verbonden zo ja ? Wil ik graag weten hoe of wat ??
Mijne van afgelopen zondag. Ford Focus 1.6 Ecoboost 182pk met V-power 98 en K&N kit zonder dop: 195pk en 300nm
Eigelijk precies zoals die van mij standaard Alleen zijn bij mij de lijnen wat gecorrigeerd En als de lijnen wat gecorrigeerd worden zal t vermogen iets minder zijn( op papier) maar de lijnen wat strakker.
Mijn meting, vind het laatste stuk jammer, dat die daar blijkbaar niets meer heeft, ik ga sowieso in conclaaf met de tuner.
Is 220pk niet genoeg voor de 1.6 ecoboost blok? Lekker toch zo snel pk? Hoef je niet tot de 6700 toeren ofzo