@hoomer en stage 2 is evt ook zonder die uitlaat? Mét downpipe? Het is mij niet helemaal duidelijk wat en wanneer het welke stage is...
Goed om te horen! Ik denk dat ik maar eens het e.e.a. moet gaan vergelijken. Airtec inlaat, IC en RMM iig denk ik zo.
Stage 1 = luchtfilter + tuning Stage 2 = luchtfilter + intercooler + downpipe (met of zonder catalysator) + tuning Stage 3 - 4 - 5 - 6 = extremer met onder andere; aux fuel, andere turbo, speciaal opgebouwd Motorblok met stevigere zuigers enzo, geupgrade injectoren, grotere/meerdere brandstofpompen, etc
Ik zou iig uitkijken met stage3+ als je dat zou willen. Heb er ook weleens navraag voor gedaan ivm andere turbo enzo, maar dat wordt niet overal vertrouwd vanwege het blok. En wilde wel graag garantie hebben haha
Als je zondag niets te doen hebt, dan zou je eens naar de Brabant meet kunnen komen. Daar komen wel een paar leden naar toe die hun auto hebben gemodificeerd. Dan kun je van alles zien, ideeën op doen en vragen stellen.
MK3 ST uit 2015 afgelopen maand getuned bij Mebu, stage 1 of hoe je het ook wilt noemen want ik heb “maar” veranderd: Airtec intercooler Mountune induction kit K&N filter Iets andere uitlaat maar vooral einddemper anders (zo gekocht). De rest zit er nog gewoon op. Auto is geïmporteerd uit Duitsland dus die zou in theorie ongechipt moeten zijn. begon met 275 pk en 451 NM, daarna 282 pk en 560 NM…. Uiteraard op 98 octaan afgesteld.