Rij nu al weer een poosje met de 50 mm gasklep ,kan niet anders zeggen dat hij super rijd ,alle versnellingen bij vol gas trekt hij goed door en brult dan ook meer ,maar dan lust hij ook iets meer ,maar ja ,hebt meer voordelen dan nadelen ,echt top!!!
Zo, raak wel heel enthousiast als ik zo de resultaten lees! Ik ga morgen bij mijn dealer in den haag eens vragen wat het kost voor mij. ( met korting) ;-) Ik moet toch onder de kap zijn voor werkzaamheden: carterventilatieslang vv., kleine beurt en een sportfilter plaatsen.
mankement: bij starten schiet het toerental naar 3000 en zakt dan terug naar 1000 en blijft zo. bij remmen schiet ook het toerental omhoog. ik heb toen laten uitlezen bij de dealer en gaf dat een module ( weet exacte naam niet). ik heb toen deze vervangen, een kleine lichte verbetering. Bij de dealer nog een keer laten nakijken en toen ontdekt dat er een scheur in de carterventilatieslang zit. Het laten vervangen is veel werk.....3,5 a 4,5 uur werk....
Steff ,heb zelf mijn gasklephuis gemaakt ,alleen heb ik hem laten kotteren ,dat is anders dan op de draaibank,hij gaat van 51 mm naar 50 mm en dan naar 52 mm ,net als het origineel,heb hem geplaatst en tot heden geen storing of wat anders ,hij brult iets meer en verder prima,gr Peter
Brult iets meer? Verklaar je nader. Ik heb een aantal keer storing gehad met de vorige klep. Vandaar een nieuw exemplaar, ik ga er eens mee aan de slag en verwacht eigenlijk geen problemen.
Hij maakt meer geluid vanuit de luchtfilter,hoop dat je hier meer geluk mee hebt met je nieuwe klephuis