Oplossing: Siliconen!! Hoewel siliconen ook geld kosten. Geinformeerd bij dealer...480 euro!!!! Ga nu wachten tot Fordparts iets binnen krijgt.
Speciaal op verzoek van RoadRonner Pics met wiel kapjes ipv zonder. Vind allebei wat hebben. Nog even zonder
Vind zonder toch echt mooier. Ziet erg goed uit met de bumpers in kleur. ik vind ook de dakrails wel echt mooi.
Dompertje Schijnt dat die langsliggers op het dak alleen rechtstreeks uit fabriek gemonteerd kunnen worden. Achteraf kan niet want de plaat past niet. Ford met z'n "Global" lachertje. Volgende week eens bij Fordparts langs gaan om te kijken of ze tweedehands hebben. Lijkt me stug dat je dat niet op één of andere wijze kan monteren.
Ik vind de centercaps wat sportiever ogen, zonder oogt wat ingetogener. Veel scheelt het niet, kwestie van eigen voorkeur Jammer van die langsdragers, moet inderdaad toch wel achteraf te monteren zijn?
In Gorinchem staat een demontage wagon met dakrails, misschien daar eens vragen of ze gedemonteerd kunnen worden? zie http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=639388&from=0&merk=ford&type=focus&brandstof=alles&bouwjaar_van=2011&bouwjaar_tm=2013&automaat=alles&climatronic=&pag=dm
Staat goed zeg die velgen (wel met centercaps!), alhoewel ik je vorige wielen ook wel mooi vond. Ik zou hem zonder dakreling laten, vind ik toch aparter....maar daarmee ben ik de enige als ik de reacties zo lees.
Zo, kleine updates. -Antenne. Van spriet naar ukkie. -Andere bestuurdersmat (van een Focus II) gekregen van een vriend. -Focusclubstickers -Tuning via ECU-module (via JPMR2) 30pk en 90 Nm erbij Wilde niet langer wachten voor men eindelijk de mijne kunnen chippen. Nu 500km erop zitten: meer koppel, minder afremming van de motor en waar het mij met name om te doen was, minder verbruik. Van 5.7 naar 5.0. Met tussendoor toch even wat steviger optrekken dan ik voorheen deed. Rijdt heerlijk soepel, geen strepen-trekker, maar gewoon voldoende versnelling met inhalen. Ik ga met een big smile autorijden. Foto's volgen