1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2.5i 20V 305pk Welke koppeling???

Discussie in 'Performance' gestart door twan, 11 jul 2013.

  1. Ik heb nu 3 keer gehad dat de koppeling begon te slippen in 6e versnelling vanuit lage toeren weer optrekken...
    Nu ben ik dus aan het rond kijken voor een andere koppelings set...
    Iemand ervaringen met merken en leveranciers???
    Zoek setje incl lichtervliegwiel... en het moet geen aan/uit rally koppeling zijn haha
    Moet 600nm aan kunnen eigenlijk
    alvast bedankt
     
  2. Zit je met een lichter vliegwiel niet met het feit dat je nu een dualmassa vliegwiel hebt?
     
  3. Die vervalt compleet en scheelt best wel wat kilo,s
     
  4. Dat klopt, maar zou dat kunnen zonder problemen?
    Een RS met lichter vliegwiel zou wel gaaf zijn...:kwijl:
     
  5. Ze zijn er wel zag ik..... en scheelde dacht ik 11 of 8 kg weet niet meer precies
     
  6. Ik zou voor een Helix gaan kijken, en dat zeg ik omdat ik over mijn Helix super tevreden ben. Bijkans soepeler dan de standaard, je moet alleen wat harder trappen. Een paddle clutch is altijd redelijk aan/uit maar kan wel meer hebben dan een full plate koppeling. Gezien het koppel denk ik dat je wel op een paddle uitkomt, hoewel de uprated hybrid ook rond de 600Nm aankan http://www.pumaspeed.co.uk/product-Helix-Flywheel-Organic-Clutch-kit---Focus-RS-mk2_15477.jsp
     
  7. Kalmar Union AP Racing, die moet je inderdaad hebben.
     
  8. Duur geintje
     
  9. Kaz had jij 5 of 6 paddle schijf????
    Of heeft hier iemand ervaring mee?????
     
  10. hé Twan welke heb je nou gemonteerd?
    Ik heb het nu ook een paar keer gehad dat de koppeling in zijn 6 vanuit lager toeren begon te slippen.
     

Deel Deze Pagina