1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versterker en Subwoofer combinatie

Discussie in 'In Car Entertainment' gestart door ashwin25, 1 jun 2012.

  1. Remote is goed aangesloten, aangezien ik gewoon spanning meet aan de versterker kant op de REM aansluiting. Ik heb de versterker afgesteld zoals in het boekje beschreven staat. En de + en - van de speaker aangesloten zoals op de versterker vermeld staat om in brug-modus af te spelen.
     
  2. Meet je ook spanning zonder de rca kabels?
     
  3. Als de versterker aan gaat zonder de RCA kabels (groene lampje brandt) dan is het voedingsgedeelte ws. goed aangesloten.

    Als het groene lampje alleen maar brandt als de RCA is aangesloten, dan heeft de versterker geen goede massa! (de versterker heeft nu massa gezocht via de RCA kabels, en het is te hopen dat de versterkeruitgang van je radio nog heel is!)

    Als alles goed is aangesloten op de versterker, maar er komt geen geluid uit, dan zouden de RCA kabels achter de radio verkeerd kunnen zitten...
    (bijv. op een INPUT aangesloten, ipv een OUTPUT)

    Als de RCA's op de goede OUTPUT zitten, dan kan het ook nog zijn dat er in de radio iets ingesteld moet worden voor de RCA uitgang. Zie gebruiksaanwijzing.... :mrgreen:

    Succes!
     
  4. Ik heb geluid!!!!

    Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en het meedenken.

    @ Searche
    Het was een massa probleem. :-)


    Ik ging net toch nog alle kabels nog een keer loshalen en aansluiten en toen ik de massakabel bij het massapunt los wilde halen toen viel de kabel zo uit de stekker.(Klote stekkers)

    Nu heb ik de kabel vast gezet zonder die stekker en dit werkt perfect.

    Wel raar dat het lampje op de versterker groen brandde en het speciale storingslampje op de versterker bleef uit.

    Ik heb nu een andere vraag:

    Hoe zet ik een slotje op deze post? Of is dit niet van toepassing?
     
  5. heeft meer te maken met wat de versterker vraagt/gebruikt.
    daarbij komt het is 15 min meer werk en dan heb je zeker voor onzeker.
    is trouwens ook niet helemaal waar.
    in de peugeot 207 Lmans hebben we zelf ruis terwijl de voedigskabel onder de auto ligt.
    Let wel deze is met 250A afezekerd je leest het goed 250A.
    tja en als je dinamo het zwaar krijgt wil deze zich laten horen:D
     
  6. 250A?

    En hoeveel kan de accu leveren voor hij ontploft? :mrgreen:

    Met 250A kun je een 25mm2 kabel vastlassen aan het chassis en dan nog is je auto niet echt beveiligd....

    Of hebben we het hier over een wedstrijd of demoauto?
     
  7. 250A is niks
    tegenwoordig zit in meerdere peugeot 225A zekering in
    dit is alleen de plus van achter naar voren
    zekering zit op langsbalk en de accu zit gewoon voor

    dit is omdat het hybride is

    geen dynamo maar generator dit 3fasen 200volt geeft
    die loopt onder de auto 3x 16mm2 naar achteren waar hij dan ook weer naar een eenheid gaat die dan 12volt maakt en weet naar voren gaat
    van eenheid loopt dan 3fasen naar de electromotor op het achteras

    back to topic
    dan zou dat het verschil zijn het vermogen is niet meer dan 500watt max
    dan zitten dus de voor en achter speakers met sub

    tevens 15 mninuen is het niet ivm ik de andere kant moet nemen en bij de bestuurder liefst niet zit
    enige oplossing
    bijrijder stoel keer eruit en dan onder de tapijt naar achteren
     
  8. Mot je patrick vragen is zijn wagen lol.
     
  9. voor de duidelijk heid is geen hybrid maar een benzine en de audio is 250A gezekerd.
     
  10. Is hij er ook weer bij, bij de tourtocht? Ik heb hem al een tijd niet meer gesproken..... Een jaar ongeveer :-)
     
  11. denk het niet.
    word voor mij zelf erg moeilijk omdat ik midden in de nachtediensten zit waar ik super van baal.
    hij is vorig jaar met mij meegekomen.
    ander moet je hem eens bellen of mailen
     

Deel Deze Pagina