De verlaging is voor mijn vrouw de druppel die de emmer doet overlopen. Daarom heeft het juist te maken met de verlaging, het gaat om het geheel.
Ze heeft haar eigen auto, een nieuwe Opel Karl lease. Alleen wanneer we met het gezin weggaan pakken we altijd mijn auto omdat die nu eenmaal groter is.
ik snap t niet, heb nog nooit drempel geraakt, hoe hard ik er ook over ging, dan rijd je vrouw wel erg hard erover haha, echt zonde zeg
Ze rijdt inderdaad altijd erg hard. Het gaat ook niet over de drempel raken maar eroverheen rijden. Of in haar geval nu getorpedeerd worden...hahaha
Ik begrijp het ook niet, ik heb dan wel Eibach er onder gezet die schijnen wel minder stug te zijn maar ik heb van mijn vriendin er nooit klachten over gehad. Vraag me af of ze het uberhaupt wel gemerkt heeft ( tactisch met wissel van 17 naar 18 inch gedaan natuurlijk )
Uitlaat geluid snap ik wel ja. Ook al was de auto niet verlaagd moet mijn vrouw netjes afremmen voor de drempels hoor ;-) Maar ik snap je keuze hoor, beetje geven en nemen.
Goedenavond, Ik heb sinds kort mijn Ford focus mk3 1.6 ecoboost verlaagd met Eibach pro kit veren. Ik heb voor deze veren gekozen omdat ik op dit forum terecht kwam en positieve berichten had gelezen over Eibach. nu heb ik een vraag: Ik heb sinds kort mijn auto verlaagd met Eibach prokit veren en wat mij op viel is als ik over drempels rij dat je een bonkje hoort, dus ik heb de auto opgekrikt en wat mij opviel is dat de eerste 2 windingen elkaar raken een de voorzijde, nu heb ik de leverancier gesproken en die heeft mij een hoesje opgestuurd en heb deze dus bevestigt dit helpt helaas niet. Hebben jullie daar ook last van of wel eens vaker van dit probleem gehoord? met vriendelijke groet, dion kloet
Welkom @Dion op het forum Jezelf voorstellen is niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd. Voorstellen kan hier: https://focusclub.nl/index.php?forums/even-voorstellen.135/
Vandaag ook een setje eibach gemonteerd het zou gaan om 2 cm verlagen maar het is 3 cm totaal 3 uur werk alleen.