1.8 TDCi 115pk Valeo kit4p voor dmv?

Discussie in 'Performance' gestart door timzierikzee, 31 mrt 2015.

  1. 4 p zal ik afraden, vaak is bij dubbelmassa de koppeling zelf stellend, sac heet dat, bij de 4 p is dat niet, met het gevolg dat het pedaal naar de slijtage anders trapt. Heb er zelf alleen ervaring mee met een caddy tdi maar heb ze daarna niet meer gemonteerd ivm trilling en niet zo fijn trappen
     
  2. Hee ik dat alles wat ik nodig heb om me dmv te vervangen hoorde dat je de koppeling ook erbij moet vervangen of iets dergelijks. Dus me vraag was als k dit bestel het compleet is of korenvelden r nog dingen bij.
     
  3. Volledig compleet.
    Als je niets stuk maakt bij montage, dan komt er niets meer bij ;)
     
  4. Oké bedankt dan ga k die van de week bestellen
     
  5. Mischien alleen nog wat versnellingsbakolie en 2 nieuwe fuseekogelbouten/moeren alvast kopen. Dat voorkomt ellende als het stuk blijkt te zijn.
     
  6. Voor het vervangen van het DMV moet er heel veel worden verwijderd. Daar gaat veel tijd en mogelijk dus ook geld in zitten.
    Een koppelingsplaat is tientjes werk, dus die kun je beter maar gelijk vervangen.
     
  7. Koppeling zit al in die set van 349
     
  8. I know! ;)
    Sommige mensen snappen niet dat je onderdelen preventief vervangt. Als je ziet hoe groot de ingrepen zijn om een DMV te vervangen, snap je dat wel. Je bent bijna een halve werkdag kwijt aan het verwijderen (en later weer terug plaatsen) van onderdelen om bij een DMV, koppelingsplaat of drukgroep te komen.
     

Deel Deze Pagina