dat doet 'ie toch? Vooral veel HEEL SLECHT hersteld plaatwerk in het verleden. Geloof me, deze is best nog hard... Ik heb er legio gezien die er een stuk minder aan toe waren... Maardeze valt ook niet heel erg mee, das wel waar...
vanavond niet veel gedaan eerst maar is de wielrand gemaakt en er ingelast en de voorzijde van de wielkuip hersteld morgenavond wil ik het achterscherm er aan hebben zitten
niet veel maar wel belangrijk Nu alleen dat gat tussen wielkuip en kofferbakvloer nog dicht en dan kan het scherm eraan toch? Of moet er nog een hoekje in tussen wielkuiprand en dorpel, zie je laatste foto onderaan.
het is niet duidelijk op de foto maar daar heb ik al een stukje ingezet en sluit mooi aan op nieuwe achterscherm ik zal daar morgen nog wel ff een duidelijkere foto van maken (ik moest eerder in huis zijn omdat mijn vrouw naar harry stotter wouw)
Prachtig werk, geweldig om te zien hoe gert-jan het allemaal hersteld krijgt. Gewoon super dat deze wagen nu een mooie roestvrije toekomst tegemoet gaat.
en het past eerst weer een reparatie stukje gemaakt voor de koffervloer/wielkuip hier moet het in en het zit er in Toen het nieuwe scherm voorbereid om straks een waterdichte aansluiting te hebben moet er nu al gekit worden hier kom je later niet meer bij en hier komt lijm dit deden ze vroeger niet tegenwoordig steeds meer dan hoef ik daar geen 10 puntlassen te zetten maar zijn 4 genoeg en hij zit er aan de naad tussen de deur en het scherm lasnaad aan het dak en de puntlassen en hier zie je de passing van het stukje in de koffervloer
Das MOOI werk!! Past super zo te zien! Echt ook mooi hoe je die "ribbel" in de bodem hebt teruggebracht!!! Ik durf het bijna niet te vragen , maar heb je morgen nog wat foto's van het totaal en de naad achter? nu alleen nog een beetje bijslijpen van de lassen en dan klaar aan deze zijde? of is 't al helemaal gereed?
Daar heeft Gert jan lekker op geoefend! maar de Coug zat inelkaar en dat zit deze weer niet. Maar je hebt gelijk, de hoeveelheid laswerk.... kan alleen maar zeggen
vrijdag nog een paar dingen aflassen en slijpen dan is deze kant klaar op 1 gat na maar dan moet er eerst de achteras onder weg om daar bij te kunnen ik zal morgen nog een paar foto's plaatsen van het totaal overzicht
Das nog best een brede, dicht te lassen naad. kun je dat vol bakken of gaat daar een stripje tussen? En die naad onder het achterlicht, moet ik dat afkitten om dat randje erin te krijgen? of zit dat zo in het plaatwerk? @ totaalplaatje: Ik ben er zo blij mee!!!!!
Soo dat begint weer ergens op te lijken zeg!!! Gert Jan voor de vele uurtjes die je er nu al in gestoken hebt. En natuurlijk voor buurmans project, je moet er maar aan beginnen
Dank voor de complimenten @ naad : zo is dit te breed, hier komt nog een strip tussen. @ naad onder achterlicht : deze word aan de achterkant gelast en pas na dat daar een laagje filler zit ingekit daarna gaat de complete carrosserie in de filler.
koos, ff een toekomstvraagje komt hier nu een gele kentekenplaat op of maak je nog kans op zo een oldtimer blauwe met witte letters?
allemachtig wat een project zeg heel veel voor Koos, dat jij deze uitdaging aandurft heel veel voor Gert-Jan, dat jij zo mooi deze auto roestvrij maakt en perfect prepareert zodat Koos er een ultieme oldtimer van kan maken dit zijn ook de leuke dingen die dit forum tot een succes maken
Kans? Die kan je gewoon kopen. Goede idee trouwens! Dus Koos.. Ik zeg doen Judge yourself! Silvergrijs met blauwe platen...
Sorry mannen die plaat blijft geel. Waarom? Dit is een auto die gebouwd is in november 1978 en op 6 december 1978 op kenteken is gezet in Nederland. Het is dus een originele Nederlander. En het is een van de eerste van de (toen0 nieuwe kenteken serie die vanaf iets van september 1978 op de markt was. En die serie was de eerste serie met gele platen. kortom, er HOREN gele platen op. was de auto een maandje of 4 ouder, dan waren het blauwe geweest. Die (schitterende) E9 moet blauwe platen hebben. das een no-brainer! @ chris, is dat die ene die ook naar de SM2011 zou komen, bij jou uit de regio zeg maar??