Dus.......... je gaat er een 4x4 van maken. Cossie onderstel eronder? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Hahahaha oke, hoor net dat er nog een project aan zit te komen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Een orginele past makkelijker onder die kuip dan een aftermarked. Langere bouten en meerderre moeren hangt i er strak onder @Tigershark Maar was een costum uitlaat voor de grote upgrade niet een meer oem oplossing geweest? Met die kuip is die bodum nog wel n bietje steving. Vind die platte bodum nogal buigbaar in die sloop st's
Henry, Ik zit met de TÜV, en ik moet met alles rekening houden. Ik heb nu een gekeurde uitlaat en krijg daardoor ook geen problemen met de keuring. Zit wel goed met de bodem. De kofferbak krijg ook nog een update straks.
Dan had ik een tuv uitlaat aangepast. Keuring gaat toch alleen over het geluid(en dus de dempers) maar nu pas wel de 4wd van een kuga/v50 er onder
Oh la la, een natte droom van project. En uiteraard een perfect getuned RS blok erin hangen. Maar de buitenzijde van de carrosserie wel een standaard ST look behouden.
Ik weet dat er rijders zijn met AWD en 400+ pk. Maar ik heb nog niets gehoord over de levensduur dus ik kan daar niks over zeggen. Verder zal de TÜV een streep door de rekening zetten tenzij ik heel veel ga betalen en dat hoeft voor mij ook weer niet.
Keurt wolf raching ze dan ook om naar 4wd of is da dan op verantwoording van de eigennaar? Hier in nl rijd ook n kuga 4wd met goed (rs) vermogen en die heeft naar mijn weten nog geen probleme met de aftakking of haldex gehad.