1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Spanrol Multiriem Kapot ! !

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door Diesell, 31 jan 2010.

  1. Anders loop ie niet op "rolletjes" ;)
     
  2. spanrol en looprol 1.6 16v 2002

    gister avon spanner en looprol van mijn multisnaar vervangen, was ongeveer 2 uur werk. Eerst oude snaar verwijderen, dan van onderen de moeren van de spanner op het blok oplossen en van bovenaf de drie
    bouten van de stuurpomp verwijderen. brug weer omhoog om de spanner helemaal los te maken en naar onderen te verwijderen. daarna in omgekeerde volgorde monteren. looprol is helemaal eenvoudig alleen een bout die al aan het rolletje vastzit.
    Is eigenlijk heel goed te doen voor iedereen zelf , Maar een brug verdiend zeker de aanbeveling, omdat je van onder en boven moet werken.
    Heb onderdelen bij brezan gehaald was ongeveer 125E kwijt. looprol van SKF (is oe leverancier) en de spanner van INA (kon zien dat ze het:ford: logo er uit geveild hadden;) en een riem van gates ook oe leverancier.
     

Deel Deze Pagina