Misschien wel bekend bij sommige, het bedrijf Navaudio. Wat een waardeloos stelletje daar... Hieronder mijn mail die net de deur is uitgegaan: Geachte heer / mevrouw Op 07-03-2013 heb ik bij u een bestelling geplaatst. Op 13-03-2013 heb ik onderstaande email ontvangen dat pakket verstuurd is. Maandag 18-03-2013 heb ik uw bedrijf gebeld en gesproken met een heer (***) om het track en trace nummer op te vragen. Deze heb ik gekregen en zending was eerste maal aangeboden maar niemand thuis. Dinsdag 19-03-2013 schijnt pakket tweede maal aangeboden te zijn. Ik heb echter geen berichtje in de brievenbus van de pakketdienst gehad en daarvoor een mail gestuurd om een ander afleveradres te kunnen selecteren.Email ontvangen van de pakketdienst dat pakket retour ging omdat het rembours bedrag niet vermeld was. Echter is er nooit een verzending onder rembours overeengekomen. Ik heb gebeld met uw bedrijf (dhr ***) gesproken. Deze zou het uitzoeken met de pakketdienst en mij laten weten wat mijn nieuwe track en trace nummer wordt. Deze heb ik heden ten dage nog niet ontvangen en zojuist op het oude nummer gekeken en daar zag ik dat het pakket is afgeleverd bij de afzender (uw bedrijf) (screenshot heb ik ook bijgesloten) Gezien deze gang van zaken verlies ik mijn vertrouwen in een correcte afhandeling door uw organisatie. Ik stel u dan ook in de gelegenheid om het pakket ten laatste male aan mij te leveren en wel voor 27 maart a.s.. Indien u niet tot levering bent overgegaan voor deze datum ben ik genoodzaakt de overeenkomst te ontbinden. Ik verwacht in dat geval mijn betaling per omgaande retour. Ik verwacht uw reactie zo spoedig mogelijk. Met vriendelijke groeten, Mike van Amerongen To: m_van_amerongen@hotmail.com Subject: Uw bestelling status is gewijzigd Date: Wed, 13 Mar 2013 20:13:30 +0000 From: info@navaudio.nl Bestelling status is gewijzigd Beste Mike De status van een recent bij ons geplaatste bestelling is gewijzigd. De status voor bestelling #25812 is Bestelling is verzonden Order Details Bestelling totaal:€ 53,36 EURDatum geplaatst:7th Mar 2013Betaalmethode:Via bank zelf overschrijven ( gratis ook voor belgie !)Track- en trace codes verzending / Links Er is nog geen track- en trace code aan uw bestelling toegewezen Klik hier om de status van uw bestelling te bekijken NavAudio http://www.navaudio.nl/ Pakketnummer 0513 7004090788[SIZE=-2] M[/SIZE] Pakket levensloopDatum Tijd Depot Plaats Soort scanning nummer afleverlijst Land • Postcode • Route Tour Code13.03.2013 17:53 0513 Meppel (NL) Afhaling NL • 3544VE • 0521 431 09 136 13.03.2013 21:28 0511 Veenendaal (NL) Konsolidatie NL • 3544VE • 0521 913 136 14.03.2013 02:22 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Ingangscan NL • 3544VE • 0521 521 136 14.03.2013 07:23 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Uitlevering NL • 3544VE • 0521 643 136 14.03.2013 13:18 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) 30119 Levering niet succesvol NL • 3544VE • 0521 643 85, 59 136 14.03.2013 17:50 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Bestellingsretour NL • 3544VE • 0521 643 85 136 15.03.2013 02:35 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Ingang intern NL • 3544VE • 0521 521 136 15.03.2013 08:15 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Loods NL • 3544VE • 0521 643 85 136 19.03.2013 04:33 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Ingang intern NL • 3544VE • 0521 521 136 19.03.2013 07:27 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Uitlevering NL • 3544VE • 0521 643 136 19.03.2013 12:56 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) 74101 Levering niet succesvol aan: UUU 643 85 136 19.03.2013 17:43 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) 74185 Levering niet succesvol aan: MD NL • 3544VE • 0521 643 15, 67 136 19.03.2013 17:51 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Bestellingsretour NL • 3544VE • 0521 643 15 136 19.03.2013 17:56 0521 Berkel en Rodenrijs (NL) Systeem retour NL • 7942KE • 0513 521 15, 49 300 20.03.2013 01:34 0511 Veenendaal (NL) Konsolidatie NL • 7942KE • 0513 921 300 20.03.2013 06:34 0513 Meppel (NL) Ingangscan NL • 7942KE • 0513 511 300 20.03.2013 08:31 0513 Meppel (NL) Uitlevering NL • 7773NG • 0513 431 300 20.03.2013 13:08 0513 Meppel (NL) 136068 Geleverd aan: DHR DE BRUIN NL • 7942KE • 0513 443 300 Uitleg codes136 DPD CLASSIC (D X)300 retour (RETURN)09 Verwerking niet mogelijk via regulier DPD-systeem (NC )85 Ontbrekende of incorrecte data (MD )59 Prive adres (PRAD)15 Geweigerd (AV )67 Handtekening geweigerd (UV)49 door ontvanger geretourneerd op depot (KR )
Echt te grappig voor woorden, maar een uur!!! nadat ik gemaild heb.. ding dong, pakket dienst aan de deur..... OEPS... Ga maar even een excuus mail sturen
Dat had ik ook gedaan willem, daarom ook deze reactie.... maar ben in ieder geval blij dat ik nu weer xenon lampen in mijn auto kan installeren....
Lol, wat een frustratie. Eigenlijk is die communicatie toch niet ideaal gegaan he, dus je mail blijft terecht. Hadden ze maar moeten vermelden dat het opnieuw verstuurd werd. Veel knutsel plezier!
Thanks, setje zit erin, ben alleen niet tevreden de lampen hebben namelijk een verschillende kleur. De ene is meer gelig dan de ander, maar wilde toch reserve hebben, dus die maar via ebay besteld... ff wachten totdat ze binnen zijn... Conclusie, het is opgelost, heeft moeite gekost, zelfs na mijn excuus mail niks meer gehoord, was de eerste en ook laatste keer dat ik hier wat besteld heb.
HAHAHA, maak dat mee komt ook wel lullig over Maargoed je reactie was te begrijpen als je recensies van Navaudio.nl bekijkt..