Problemen met leverantie Nav audio.

Discussion in 'Prullenbak' started by Mickva, Mar 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misschien wel bekend bij sommige, het bedrijf Navaudio. Wat een waardeloos stelletje daar...

    Hieronder mijn mail die net de deur is uitgegaan:

    Geachte heer / mevrouw

    Op 07-03-2013 heb ik bij u een bestelling geplaatst. Op 13-03-2013 heb ik onderstaande email ontvangen dat pakket verstuurd is.
    Maandag 18-03-2013 heb ik uw bedrijf gebeld en gesproken met een heer (***) om het track en trace nummer op te vragen. Deze heb ik gekregen en zending was eerste maal aangeboden maar niemand thuis. Dinsdag 19-03-2013 schijnt pakket tweede maal aangeboden te zijn. Ik heb echter geen berichtje in de brievenbus van de pakketdienst gehad en daarvoor een mail gestuurd om een ander afleveradres te kunnen selecteren.Email ontvangen van de pakketdienst dat pakket retour ging omdat het rembours bedrag niet vermeld was. Echter is er nooit een verzending onder rembours overeengekomen. Ik heb gebeld met uw bedrijf (dhr ***) gesproken. Deze zou het uitzoeken met de pakketdienst en mij laten weten wat mijn nieuwe track en trace nummer wordt. Deze heb ik heden ten dage nog niet ontvangen en zojuist op het oude nummer gekeken en daar zag ik dat het pakket is afgeleverd bij de afzender (uw bedrijf) (screenshot heb ik ook bijgesloten)

    Gezien deze gang van zaken verlies ik mijn vertrouwen in een correcte afhandeling door uw organisatie. Ik stel u dan ook in de gelegenheid om het pakket ten laatste male aan mij te leveren en wel voor 27 maart a.s.. Indien u niet tot levering bent overgegaan voor deze datum ben ik genoodzaakt de overeenkomst te ontbinden. Ik verwacht in dat geval mijn betaling per omgaande retour.


    Ik verwacht uw reactie zo spoedig mogelijk.

    Met vriendelijke groeten,
    Mike van Amerongen



    To: m_van_amerongen@hotmail.com
    Subject: Uw bestelling status is gewijzigd
    Date: Wed, 13 Mar 2013 20:13:30 +0000
    From: info@navaudio.nl


    Bestelling status is gewijzigd

    Beste Mike
    De status van een recent bij ons geplaatste bestelling is gewijzigd.
    De status voor bestelling #25812 is Bestelling is verzonden
    Order Details

    Bestelling totaal:€ 53,36 EURDatum geplaatst:7th Mar 2013Betaalmethode:Via bank zelf overschrijven ( gratis ook voor belgie !)Track- en trace codes verzending / Links

    Er is nog geen track- en trace code aan uw bestelling toegewezen Klik hier om de status van uw bestelling te bekijken
    NavAudio
    http://www.navaudio.nl/

    [​IMG]Pakketnummer 0513 7004090788[SIZE=-2] M[/SIZE]
    Pakket levensloopDatum
    Tijd Depot
    Plaats Soort scanning [​IMG]
    nummer afleverlijst
    Land • Postcode • Route
    Tour
    Code13.03.2013
    17:53 [​IMG] 0513
    Meppel (NL)
    Afhaling
    NL • 3544VE • 0521
    431 09
    136 13.03.2013
    21:28 [​IMG] 0511
    Veenendaal (NL)
    Konsolidatie
    NL • 3544VE • 0521
    913
    136 14.03.2013
    02:22 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Ingangscan
    NL • 3544VE • 0521
    521
    136 14.03.2013
    07:23 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Uitlevering
    NL • 3544VE • 0521
    643
    136 14.03.2013
    13:18 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)[​IMG] 30119
    Levering niet succesvol
    NL • 3544VE • 0521
    643 85, 59
    136 14.03.2013
    17:50 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Bestellingsretour
    NL • 3544VE • 0521
    643 85
    136 15.03.2013
    02:35 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Ingang intern
    NL • 3544VE • 0521
    521
    136 15.03.2013
    08:15 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Loods
    NL • 3544VE • 0521
    643 85
    136 19.03.2013
    04:33 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Ingang intern
    NL • 3544VE • 0521
    521
    136 19.03.2013
    07:27 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Uitlevering
    NL • 3544VE • 0521
    643
    136 19.03.2013
    12:56 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)[​IMG] 74101
    Levering niet succesvol aan: UUU
    643 85
    136 19.03.2013
    17:43 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)[​IMG] 74185
    Levering niet succesvol aan: MD
    NL • 3544VE • 0521
    643 15, 67
    136 19.03.2013
    17:51 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Bestellingsretour
    NL • 3544VE • 0521
    643 15
    136 19.03.2013
    17:56 [​IMG] 0521
    Berkel en Rodenrijs (NL)
    Systeem retour
    NL • 7942KE • 0513
    521 15, 49
    300 20.03.2013
    01:34 [​IMG] 0511
    Veenendaal (NL)
    Konsolidatie
    NL • 7942KE • 0513
    921
    300 20.03.2013
    06:34 [​IMG] 0513
    Meppel (NL)
    Ingangscan
    NL • 7942KE • 0513
    511
    300 20.03.2013
    08:31 [​IMG] 0513
    Meppel (NL)
    Uitlevering
    NL • 7773NG • 0513
    431
    300 20.03.2013
    13:08 [​IMG] 0513
    Meppel (NL)[​IMG] 136068
    Geleverd aan: DHR DE BRUIN
    NL • 7942KE • 0513
    443
    300

    Uitleg codes136 DPD CLASSIC (D X)300 retour (RETURN)09 Verwerking niet mogelijk via regulier DPD-systeem (NC )85 Ontbrekende of incorrecte data (MD )59 Prive adres (PRAD)15 Geweigerd (AV )67 Handtekening geweigerd (UV)49 door ontvanger geretourneerd op depot (KR )







     
  2. Echt te grappig voor woorden, maar een uur!!! nadat ik gemaild heb.. ding dong, pakket dienst aan de deur.....

    OEPS...

    Ga maar even een excuus mail sturen
     
  3. Maar google eens op nav audio,kan me je reactie voorstellen.
     
  4. Dat had ik ook gedaan willem, daarom ook deze reactie....
    maar ben in ieder geval blij dat ik nu weer xenon lampen in mijn auto kan installeren....
     
  5. Lol, wat een frustratie.
    Eigenlijk is die communicatie toch niet ideaal gegaan he, dus je mail blijft terecht. Hadden ze maar moeten vermelden dat het opnieuw verstuurd werd.
    Veel knutsel plezier!
     
  6. Thanks, setje zit erin, ben alleen niet tevreden de lampen hebben namelijk een verschillende kleur. De ene is meer gelig dan de ander, maar wilde toch reserve hebben, dus die maar via ebay besteld... ff wachten totdat ze binnen zijn...

    Conclusie, het is opgelost, heeft moeite gekost, zelfs na mijn excuus mail niks meer gehoord, was de eerste en ook laatste keer dat ik hier wat besteld heb.
     

  7. HAHAHA, maak dat mee komt ook wel lullig over :schater:
    Maargoed je reactie was te begrijpen als je recensies van Navaudio.nl bekijkt..
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page