De auto loopt niet helemaal lekker en daarom hoop ik ook hier iemand te kunnen vinden die ideeen heeft waarom, dus iemand met kennis van zaken.
Het probleem is:
Als je gas geeft komt de turbo niet helemaal op druk eerst gaat hij richting de 0.6bar maar als je met het gas speelt gaat hij naar de 1.2bar.
Dit duurt onbelast niet lang, na een paar tellen gaat hij terug naar 0.3bar.
Met de caravan erachter houd hij de druk veel langer vast.
Boven de 3500rpm gaat de druk ook terug naar 0.3 of 0 bar.
We hebben bijna alle sensoren al vervangen en de bougies en pen boudines zijn al vervangen.
Zijn er mensen hier mij kunnen helpen? Of zijn er mensen ervaringen of die me naar een echte ford specialist kunnen verwijzen.
Het liefst ergens in de buurt van venlo maar ik ben ondertussen bereid om ver te rijden, haha.
Het heeft ook geen haast maar ik wil het een keer opgelost hebben.
Het probleem is:
Als je gas geeft komt de turbo niet helemaal op druk eerst gaat hij richting de 0.6bar maar als je met het gas speelt gaat hij naar de 1.2bar.
Dit duurt onbelast niet lang, na een paar tellen gaat hij terug naar 0.3bar.
Met de caravan erachter houd hij de druk veel langer vast.
Boven de 3500rpm gaat de druk ook terug naar 0.3 of 0 bar.
We hebben bijna alle sensoren al vervangen en de bougies en pen boudines zijn al vervangen.
Zijn er mensen hier mij kunnen helpen? Of zijn er mensen ervaringen of die me naar een echte ford specialist kunnen verwijzen.
Het liefst ergens in de buurt van venlo maar ik ben ondertussen bereid om ver te rijden, haha.
Het heeft ook geen haast maar ik wil het een keer opgelost hebben.