beste mensen... ik heb een focus 1 van `99 en heb een paar vraagjes.. *gisteren reed ik op de autobaan in het donker en viel me op dat de koplampen erg weinig licht gaven is dit normaal met de standaard lampen? nu heb ik gekeken op de site van Philips en de beste lamp zou dan zijn: NightGuide DoubleLife Site: http://www.lighting.philips.com/nl_...ent=89083467512&id=nl_nl_car_lighting&lang=nl *Tevens heb ik geen verlichting in het dashboard kasje ligt hier toevallig wel de bettreffende kabelboom? *De interval schakelaar inbouwen is dit een kwestie van schakelaar vervangen en thats it? of moet er nog iets gebeuren? *ik zou graag radio bediening op het stuur willen is dit mogelijk en wat moet ik hier voor doen? *ik heb een flinke ster in me voorruit na 1ste dag in bezit te zijn van me auto kan ik hier een voorruit met verwarming in laten zetten? en hoe moet ik deze aan sluiten knopje bestellen voor/achterruit verwarming en kabelboompje? ik heb het topic gelezen van kimmie maar stond geen antwoord op me vraag jammer genoeg Leuk he een nieuw lid ik dacht vraag maar alles in 1x MVG Marco
Als je verlichting minder is dan normaal, kan wellicht 1 halogeen lampje ermee op houden??? Of wellicht al kapot zijn??? Als je echt goede verlichting wilt, nam dan gewoon echte xenon... Tegenwoordig echt niet meer zo duur en dan heb je echt veel beter licht, dan welk soort halogeenverlichting dan ook... Verder erg goede ervaring met Philips Nightguide halogeen lampen!
Hunter, ik heb maar 1 lamp per koplamp zitten... en ze geven beide even veel licht maar Kl#!@ te licht. weet je toevallig de prijs van xenon voor focus 1? dan is het misschien wel de investering waard.\ MVG Marco
Voor je H4 verlichting heb je 2 varianten... Normale Xenon waarbij grootlicht halogeen blijft. H4 Bi-xenon waar je grootlicht ook xenon is. Als je een goed setje wil met 2 jaar garantie op alles (dus ook de lampen), is carfanatics.nl wellicht leuk om aan mee te doen... Prijzen zijn via hun € 150 voor normale xenon, € 185,-- voor bixenon. Maar je kan ook al setjes Xenon vinden (zonder garantie) voor rond de € 100,-- / € 120,--. check hier voor meer info
vond zelf het standaard ligt ook erg klote, als ik echt op een duisterre weg reedt. rijdt nu met xenon, en wil echt nooit meer anders 8)
Let op bij aanschaf van nieuwe lampen dat ze goedgekeurd zijn voor plastic units, dacht dat er een bepaalde codering voor is. Slechte lampen tasten het kunstof aan en worden dof, heeft iets met UV-straling te maken. BlueVision van Philips zijn goede lampen, en anders een soort rally-lamp, dat wil ook wel beter licht geven. Xenon: daar zou ik voor de Bi-Xenon gaan, daar heb je meer aan.
nou zoals ik zie: gat boren in kunstof afdicht klep vindt ik het niet egt proffecioneel en kies ik er liever niet voor tis mijn mening kweet niet of ik het fout heb... Grt Marco
je bedoelt voor als je de xenon der inbouwt??? dan moet je inderdaad een gat van 25mm boren in die kap die je over je lamp klikt. dit is om de bedrading van de lampen naar de balast te krijgen, en hier zit een mooie rubberen afdek kapje bij die de boel dicht. als je het er in hebt zitten lijkt het (en is het) erg profesioneel.