Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor ik heb de 182 pk versie erop laten zetten illegaal. Als de dealer je auto aan de computer hangt ziet ie dat schat ik zo in. Zo moet je toch ook voor onderhoud binnen de termijn je bij de dealer melden anders verlies je je garantie.
ik quote van @trucker0werner:Hallo,
Heb ook een focus gekocht uit 2015 4 cilinder 1.5 ecoboost 150pk( zo werd ie verkocht). Deze blijft toch erg doortrekken na de 4000 toeren.
Misschien is de software al naar 182 pk opgeschroefd. Hoe of waar kan ik dat zien of uitlezen dat er of 150pk of 182 pk sofware inzit?
Alvast bedankt voor de reacties.
in geval van 150pk naar 182pk is de versie nr van de software anders. (geval ban mij ging ik van AUB naar ASB)
hiernaan kan de fabrikant dus direct zien of het 150pk versie is met 182pk software.
Hallo,
Heb ook een focus gekocht uit 2015 4 cilinder 1.5 ecoboost 150pk( zo werd ie verkocht). Deze blijft toch erg doortrekken na de 4000 toeren.
Misschien is de software al naar 182 pk opgeschroefd. Hoe of waar kan ik dat zien of uitlezen dat er of 150pk of 182 pk sofware inzit?
Alvast bedankt voor de reacties.
@collusion, Woon jij toevallig in de bomenwijk in zevenaar?Dat heb ik dus ook! in de 2-3-4-5 trek ie net zo fijn door tot de toerenbegrenzer zonder hik of iets. bij mijn weten is ie niet getuned en nog standaard 150PK
@collusion, Woon jij toevallig in de bomenwijk in zevenaar?
Ik woon in de wijk stegeslag
Ooh zie, ja dan heb ik je al vaker zien rijdenzijn mekaar wel eens gepasseerd bij de "bussluis"bij de Spar
ben op botterland opgegroeid. Vind het altijd leuk om eenzelfde auto te zien rijden helemaal als het zon mooie is
![]()
Wat een vreemde achternaam....ik heet Martijn btw,..![]()

Wat een vreemde achternaam....![]()
Zou best kunnen hoor dat we elkaar passeerden in de bussluis. Reed volgens mij wel laatst achter je. Altijd leuk achter elkaar te rijden met dezelfse auto's ik ben Patrick trouwens.whaha ja is maar 21% van wat het werkelijk is![]()
Zou best kunnen hoor dat we elkaar passeerden in de bussluis. Reed volgens mij wel laatst achter je. Altijd leuk achter elkaar te rijden met dezelfse auto's ik ben Patrick trouwens.