navigator ghia total loss

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door michael0212, 20 dec 2009.

  1. RVS is Roest Vast Staal;)
    zodra het in aanraking komt met roest, gaat het rvs ook roesten;)

    vanavond (en gisteravond) ook nog ff beziggeweest

    gisteravond stond niet in de planning, maar omdat een slangenklem niet helemaal lekker was aangesloten, had ik een serieus lek: 1ltr koelvloeistof per 10 km.....

    vanavond ben ik bezig geweest met de elektra:
    [​IMG]

    [​IMG]
    kabelboompje maken:)

    [​IMG]
    het schema, zelf getekend:)

    [​IMG]
    deze "vrienden" waren ook present:mrgreen:
    owja, voordat ik te horen krijg waarom er geen redbull staat... dat was al op:mrgreen:

    [​IMG]
    solderen...

    [​IMG]
    de kachel is aangesloten :D

    [​IMG]
    net als het brandstofpompje :)

    [​IMG]
    de bedrading ligt nu bij de doorvoerstekker, en morgen ga ik deze aansluiten en verder met de bedrading aan het interieur:)
     
  2. Netjes jongen :)
    Was geen plug en play van Lars dus?
     
  3. ach, mikey wilde het weer eens ietsje anders:mrgreen:
     
  4. Mooi werk weer, lekker bezig geweest weer :thumbs:
     
  5. Nee, dat heb je nu eenmaal als alles op maat in een auto gesoldeerd ligt ;)
     
  6. Lekker bezig Michael.
    Toch wat meer werk dan je van tevoren had verwacht?
     
  7. Denk het ;)
    Maar dat wist ik wel :baeh:
     
  8. mike heeft straks gewoon een sauna in die :focus:
    als hij bij je op bezoek komt heeft hij alleen een handdoek om :P
     
  9. ziet er netjes uit hoor :lol:
     
  10. Netjes weer Michael, laptop weer gemaakt zie ik ;)
     
  11. jup:) dit is trouwens wel een andere:P ik heb er 2:P
     
  12. zooo, de standkachel werkt :D :D :D

    [​IMG]
    aangezien het weer is moest regenen, was alles lekker vuil en nat in de wielkuip, maar ik moest nu eenmaal die stekker aansluiten:mrgreeen:

    de signalen gaan netjes met originele pinnetjes via de doorvoerstekker het interieur in:)

    [​IMG]
    de stekker in het interieur was wel schoon:P

    [​IMG]
    aan de draadjes de pinnetjes gesoldeerd en daarna voorzien van een krimpkousje:dance:



    en dan nu..........


















    wat is dit?
    [​IMG]













    bij het loshalen van de doorvoerstekker, haal je ook de spanning van het interieur af:(
    wat betekend: Radio opnieuw instellen, Climate Control geheugen kwijt, Dagstand tellerunit kwijt, klokje opnieuw instellen, Comfort ramen opnieuw inleren...

    en dat is nu iets wat ik net NIET wil:mrgreen:

    hier heb ik aan de voeding van de EOBD stekker een connector gesoldeerd, en met een labvoedingkje kan ik mooi alle instellingen behouden :D :D

    [​IMG]
    en het klokje :)

    ik vond dit een betere plek, aangezien ik graag alles in het zicht wil hebben... de middentunnel is niet heel fraai teruggemonteerd, maar het was al laat;)


    de kachel zelf doet het super!! de eerste en tweede keer starten sloeg die niet aan wegens lucht in de dieselleiding, maar de derde keer starten ging het perfect en werd het lekker warm in de auto:)

    nu moet ik alleen nog de climate control mee laten schakelen;) maar eerst de kachel is goed testen;)
     
  13. Mooi dat het tot zover allemaal al gelukt is Micheal :thumbs:
     
  14. Dus je zit deze zomer er warmpjes bij :mrgreen:;)
    Maar ziet er weer orgineel uit top :cheer::cheer::thumbs::thumbs::thumbs:
     
  15. Lekker hoor Michael.
    heb je in de doorvoerstekker pinnen gepakt welke normaal gesproken leeg zijn? Kan me voorstellen dat jij niet zoveel pinnetjes meer hebt aangezien jij een nogal luxe uitvoering hebt.
     
  16. hij is weer fijn Michael :thumbs:
     
  17. goed bezig jonge :thumbs:
     
  18. Weer goed bezig geweest!!!!
     
  19. Mooi werk mickey, en fijn dat je al even hebt kunnen oefenen met de doorvoer stekker :lol:
     

Deel Deze Pagina