moula's Focus --> daily airrider

Discussion in 'Mijn Focus' started by moula, Jun 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Misschien kan hij hem straks wel laten dansen :cheer: :cheer: :cheer:

    Zou echt stoer zijn
     
  2. idd, de eigenaar van het bedrijf waar ik mijn airride ben laten plaatsen, kan echt zijn auto laten dansen, te gek voor woorden eigenlijk.

    Wat ik ga laten doen:

    groter luchtvat, ik zit nu met 10liter en zou een 40liter alumium vat willen.
    2compressors erbij, 2grote en de huidige ook benutten.
    andere leidingen.
     
  3. Krijg je dan net zo'n effect als die lowriders in die amerikaanse auto's? Die laten de voorkant echt stuiteren, of rijden op 3 wielen :D
     
  4. Als je hem echt wilt laten stuiteren, zul je een hoop dingen echt moeten verstevigen, maar op 3 wielen rijden moet toch zeker wel mogelijk zijn, moet je alleen alle 4 de wielen afzonderlijk kunnen regelen




    [​IMG]
     
  5. Dat is met de huidige airride niet te doen alle 4 onafhankelijk. Dan moet je echt naar hydrolische airride gaan dit ook mede dat airride op lucht op een bepaalde stand air nooit even hoog komt te staan. Ik heb meters voor 4 kleppen en heb er 4 kleppen op gehad maar kreeg de auto als ze bijvoorbeeld alle 4 op de zelfde druk stonden nooit recht. de ene keer stond op 4 bar de ene kant hoger en de andere keer op 4 bar de andere kant hoger. Dus ik ben weer overgegaan naar 2 kleppen voor en achter tegelijk en nu gaat het goed. dus bij deze :D :D :D
     


  6. Logisch verhaal eigenlijk, hydrolisch zel zeker beter werken als lucht en daar zal ook wel een ander prijskaartje aanhangen
     
  7. stuiteren zou de wagen zeker niet kunnen doen, wil ik ook niet, de lagers enzo van een focus zijn al gevoelig genoeg :(

    Bij mij is het ook niet de bedoeling om van links naar rechts en omgekeerd te bewegen, het moet bij mij gewoon sneller naar boven en naar beneden gaan.
    Wat ik ook bij deze set heb, en dat is de directe link naar de uitbreiging van het airridesysteem: elke keer als ik auto hoger zet springt de compressor op omdat het vat leegeraakt, daarom dus een groter vat en meerdere compressors, zodat ik niet direct in ademnood geraak :D
     
  8. is wel ferm systeem moula grtjs
     
  9. pics van het interieur, ben er super tevreden van!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    detail van het stiksel:
    [​IMG]


    kleur verschilt wel met die van op de foto's, IRL is het iets donkerder.

    Greetz!
     
  10. mooie bekleding, ziet er erg strak uit 8)
     
  11. wouw mooie kleuren combi staat echt strak :thumbup:
     
  12. Wauw! Staat echt super! :thumbup:
     
  13. :shock: 8) staat top de leren bekleding !!!!!!
     
  14. Hoeveel betaald ervoor als we dat zouden mogen weten :)
     
  15. Erg mooi Moula!

    de veiligheidsgordel is trouwens bij Ford ook in Beige verkrijgbaar.
    Eveneens de plastic delen van de zetels!
     
  16. bedankt om dit even te melden! Had het gevraagd om deze ook te laten overtrekken, maar dit is alleen maar toegewezen op echte meetingauto's die alleen zondags buitenkomen i.v.m slijtage :?

    Op welke versie stonden deze dan?

    Aan alle anderen, bedankt voor de reacties, als jullie nog eens een m&g houden, zal ik zeker eens langskomen, kunnen jullie zelf oordelen :wink:
     
  17. Ziet er zeer sjiek uit!!!!
     
  18. check pb :wink:
     
  19. das wel heel erg mooi hoor!! :thumbs: :clap2:
     
  20. thx, al via pb beantwoord ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page