Oof... Spannende plek. Nadeel van de Focus (helaas eigen ervaring) is dat de bumpers redelijk uit steken. Hetgene wat voor andere bestuurders lastig is te ontwijken en deze dan bij het uitrijden van hun auto er voor zorgt dat ze er tegen aan schuren Zelf probeer ik dus dit soort plekken te vermijden omdat de andere bestuurders (meestal) niet zo goed kunnen sturen Greetz Emiel
Ja het is helaas niet anders, mijn vriendin moet elke dag in de Pijp zijn en daar ontkom je er niet aan
Zeker! Hij pakt lekkerder door en rijdt soepeler bij hogere toeren. @TWA helaas geen optie aangezien ze maar voor een bepaald gebied een vergunning heeft..
Benieuwd naar de onderkant, als het goed zagen ze een klein stukje eruit, de mijne komt er woensdag onder.
Als ze de handleiding hadden gevolgd had de halve bumper eraf gezaagd moeten worden. Gelukkig hebben ze zelf nagedacht en zo weinig mogelijk weggehaald. Daarmee komt de stekker wel iets klem te zitten als je er iets in doet maar als ik het niet zag zitten mocht ik altijd terug komen.
De halve bumper valt mee, maar er wordt wel een redelijk gaat gezaagd idd. Iig voor mij de reden geweest om af fabriek de trekhaak eronder te laten zetten.
En toen zat er ineens een schroef in de band. Ford Assistance laten komen (Mijn zwangere vriendin had in Amsterdam geen plek en vooral geen zin om de band veilig te verwisselen), dan rijdt er dus een ANWB busje naar je toe en die schiet er een propje in. Zat wel op een plek waar het propje het niet lang ging houden dus het advies was wel de band snel te laten vervangen. Profiel was na 36k toch al redelijk ver afgesleten dus gelijk 2 nieuwe banden aan de voorkant laten plaatsen.. We kunnen weer veilig verder! Toch fijn om dan Ford Assistance te hebben
Doe verschillen zijn niet zo heel groot. De variatie door weersomstandigheden en gebruiksomstandigheden kan nog wel groter zijn. De periode in de afbeelding is veel te kort om daar iets over te kunnen zeggen. Qua verbruik heb ik nooit een statisch significant verschil kunnen merken met onze Ecoboost. Hij leek wel beter te lopen op V-Power dan op 95.
Is dat gecombineerd verbruik? Ik heb net een 6.6 l/100 km gehaald met mijn 1.6. Maar dat was wel veel snelweg. Wel op E95 gedaan.
Heb geen idee wat V-Power specifiek doet. Sinds augustus tanken we 98 en vaak gewoon bij Avia. Daar is verder niks spannends aan. Het verbruik is van 7,2 nu naar 6,7 en dat is steeds met 2600 kilometer in een maand. Voor mij is dat goed genoeg om 98 te rechtvaardigen qua prijs, los van dat hij er inderdaad merkbaar fijner op rijdt.
Kom ik met mijn verbruik van 7.27 (volgend de BC, 7.96 werkelijk) bij de 4-clinder 182pk versie 75% van de gevallen Vpower en anders Ron98 of Ron100 benzine. Het zal wel door m'n loden rechtervoet komen...