Achterste motorsteun en intercooler heb je het meeste aan inderdaad. Veerpootbruggen en braces enzo merk je pas op als je de auto echt gaat pushen. Veerpootbrug voorzijde merk je eigenlijk niks van, zit op een plek die al heel stevig/stijf is Veerpootbrug achter maakt de achterkant stijver, vooral leuk als de banden achter wat verder versleten zijn (dwars gaan met voorwielaandrijving). Traction bar voorzijde (soort van veerpootbrug onder de auto) aan de voorzijde maakt de auto minder zoekerig wanneer je sportief op trekt Traction bar achter heb ik geen verschil gemerkt, zou achter minimaal iets stabieler moeten maken in bochten Exhaust tunnel brace; 0 merkbaar effect
Voor alle duidelijkheid die is niet van mij hoor maar stond op de ford family day, staan nog meer foto’s van deze in dat topic. Van. Ene Rob maar die is geloof ik geen lid hier.
Ik had al een tijdje de wens om iets custom's 3d te printen nu ik de mogelijkheid op het werk heb. Ik heb 1 van de deurvangers van de auto getrokken en ben ermee aan de slag gegaan. Gelukkig hebben we ook de beschikking over een 3d scanner, wat het allemaal iets makkelijker maakt. Ik moet zeggen, dat viel me niet tegen. Ik ga van het weekend het ruwe gedeelte wat opschuren en dan kijken of het gaat passen. Dit biedt me wel perspectief op de toekomst qua printen..