Zow netjes hoor en goed aangepakt, ik weet ongeveer hoeveel werk het is Nog wel een puntje van opbouwende kritiek pas de verlichting van je middenconsol nog ff aan zodat er meer eenheid komt, kleur advies iceblue
Ik ben er zelf inderdaad ook niet echt tevreden over zoals het nu is, maar is even niet anders. Ben al tijdje op zoek naar groene stoelschakelaars, maar kun je ze ook zelf aanpassen dan? Anders is dat wel een optie En thnx was een leuk project
Netjes gedaan! Tof dat de rdw.nl het kenteken ook naar ST heeft veranderd. Als je hem nu van buiten opbouwt is die in de handel ook meer waard geworden !
Alles is aan te passen Ik heb bij mijn SportKa alles van groen naar blauw veranderd Bij de van Herman en van Bianca ook alles blauw, incl schakelaars ed En in mijn RS2 alles wat wit was naar Iceblue Foto is van mijn klokkenwinkel zelf aan gepast
is wel dik ja, netjes gedaan. En grrr ben jaloers op de fase 2 looks. Achteraf ook graag een fase 2 gehad maar met aanschaf van de focus was er het geld niet, maar dat drukt de pret zeker niet nu met 225pk (voor zover ik weet)
Ik geef eigenlijk weinig om de verkoopwaarde, zit zoveel tijd inmiddels in deze focus dat het een hele lange tijd mij speeltje blijft. Voorlopig laat ik het een Sleeper, en de (ST) zal zeker nog wel een keer andere looks krijgen en gekieteld worden met wat nieuwe hardware Heb wel zelf doorgegeven dat er HYDA ST moest staan haha, echter had de keruingsmeester graag nog het motor nr. gehad hebben maarja... dat zat een beetje weggestopt
Mooi project! De vraag over de remmen snap ik wel, want de klauwen zijn groter, maar de schijven lijken niet in diameter toegenomen te zijn. Maar de auto is nu wel meer waard geworden, dus de te verzekeren waarde ook. Die moet je ook (laten) aanpassen.
Ga je dan ook meer verzekering betalen haha. Heb er voor gezorgt dat de rdw op de hoogte is van een 5cilinder zodat ik apk kon doen. Verders is het nieuwe gewicht ook verrekend met mijn wegenbelasting dus . Auto is enkel WA verzekerd Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Dat valt tegen, dan moet je al een taxatie laten doen. Daarbij is er voor deze auto met deze hardware geen passende cataloguswaarde te bepalen. Heb destijds bij de ombouw van mijn wagen ook geen aanpassing hoeven te doen bij de verzekering. Zelfs niet toen we de pakketten opnieuw afsloten. Ik heb het toen aangegeven bij de verzekering maar ze deden er niks mee. Enige aanpassing die ik kreeg was het kentekenbewijs en het gewicht van de auto, waardoor ik hoger in de belasting uit kwam.
Inderdaad Kon hem op de efe laten taxeren maar zag de moeite er ook niet van in. Tegen de tijd dat ik de buitenkant helemaal klaar heb laat ik dat wel doen
De auto is verzekerd als 1.6 en dat is 'ie niet meer. De auto heeft nu 96% meer vermogen en daar komt idd een ander kostenplaatje bij. Als het bij een beetje blikschade blijft zal het meevallen, maar krijg je òf nog erger veroorzaak je een (zwaar) ongeval dan vind er technisch onderzoek plaats. Als daar dan uitkomt dat er geen 115pk maar 225 pk onder de motorkap ligt, heeft de verzekeringsmaatschappij alle reden om niet uit te keren. [MENTION=844]Silver Baron aka marco[/MENTION] jij hebt een 4 cilinder verwisselt voor een 4 cilinder en bent (op papier) van 100pk naar 125pk gegaan. Daarmee ben je onder de 40% vermogens toename gebelven.
Mike is van 100pk naar 225pk gegaan. Marco van 100pk naar 115pk gegaan. Bijde op papier. En was die grens niet jaren terug omlaag geschoeft? Op kenteken klopt alles nu, dus k zou mij r niet druk om maken. Nu weer naar de swap zelf
Als de auto nu op kenteken klopt weet de verzekering alles [emoji6] Is wel een vet project geworden. Beetje een nattige droom voor vele autoliefhebbers Castrol Racing Team.
Een geniaal project, inderdaad een heerlijke wolf in schaapsjas. Inzake verzekering, wat is dan een reden om het niet te melden? De premie? Als die premie stijgt als je het zou melden, dan is daar vast een reden voor. Juist die reden zal de verzekering aangrijpen om niet uit te hoeven keren bij schade. Lijkt mij een bijzonder onverstandige keuze. Dat je je auto all riks of wa verzekerd, dat is een keuze. Maar bewust een risico lopen op problemen, vanwege een paar centen aan premie, dat volg ik niet. Zo lang het goed gaat, gaat het ook wel goed, maar als het fout gaat, ben je gewoon te laat. Datzelfde verhaal gaat op voor de taxatie. Ik laat mijn auto's geregeld taxeren of volg de markt. De markt ontwikkelingen van klassiekers gaan sneller dan de "duur" van mijn taxatie, te weten 3 jaar. Dus ik laat ze jaarlijks taxeren. Als er nu wat gebeurt, is de schade tenminste afgedekt. Voor jouw auto geldt dat ook, nu taxeren kost je een keer 100€. Dan heb je een actueel waarde oordeel. Als je dan over een tijd de buitenkant ook hebt omgebouwd, dan kun je wel weer een keer taxeren. Kost dan 200€ in totaal. Maar als nu iemand anders tegen je (st) aan knalt, heb je dagwaarde van een 1.6 en verlies je wel meer dan 200€. Just my 2 cents.
Mooi op 16 inch en van die Hello kitty zonneschermen op de achterramen... En petjes zoek rijden bij het stoplicht... haha