1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn Focus, Nieuws met oa: .... geen getrut........

Discussie in 'Mijn Focus' gestart door Simonsgirl, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die trekhaak was het probleem ook natuurlijk, maar dat ga ik niet zeggen natuurlijk :schater:

    Dat ding schijnt het ook goed te doen als hamer als je niks anders hebt ;)
     
  2. Zo weer een goede reparatie gedaan aan de ride.
    En natuurlijk weer top van jongens die geholpen hebben supppeeerrrr...
     
  3. Mooi dat het weer gemaakt is!:thumbs:
    en un trekhaak gebruiken als hamer.:schater:
    wel geniaal bedacht:D
     
  4. Mooi werk heren :thumbs:
     
  5. Toch weer goed opgelost zo! Maar simon aangezien jou auto toch naar ford garage gaat heb je toch ford assist? Is het dan niet mogelijk om het pasje bij bianca te laten. Ik hoefde ooit alleen het pasje te tonen.
     
  6. We hebben heel bewust geen Ford assist, het meest van de beurt doe ik zelf en dingen wat ik niet kan of vertrouwd mee voel laat ik door de garage doen. Voordeel is een goedkoper tarief voor de evt garage bezoeken, nadeel geen Ford assist.

    Ik dacht het mooi afgedekt te hebben met het Anwb lidmaatschap, helaas denkt die organisatie er anders over :nocheer:
    Maar gelukkig zijn er clubleden bereid om mensen te helpen, erg tof dat het zo geregeld kon worden.
     
  7. Wat dacht je dan? :st: met trekhaak? :baeh:
     
  8. goed geregeld mannen :thumbs:
     
  9. fijn dat er mensen zijn die helpen onder weg.
    kun je zien dat het ook daarin bij de focus club wel goed zit

    ik heb het pas na gevraagd bij de ANWB ivm dat mijn vrouw altijd met onze auto rijd maar als zij het pasje bij der heeft moet het geen enkel probleem zijn.
    dit heeft de vriendelijke mevrouw van de ANWB mij verteld was meschien meer om een lid maatschap te verkopen?
     
  10. Tegen mij werd gezegd dat de pas persoonsgebonden is en de eigenaar van de pas dus aanwezig moet zijn bij de auto met pech. Ze kwamen alleen als ik ter plekke lid zou worden.
     
  11. Zo staat het inderdaad ook in de voorwaarden :nocheer:
     
  12. klopt ook wel, mijn vrouw is lid en toen ik een keer de ANWB nodig had heb ik gezegd dat mijn vrouw niet zo lekker was en met de taxi naar huis had gestuurd :liar:
     
  13. Ja degene die lid is moet aanwezig zijn, hadden wij vorig jaar in Duitsland, ik ben zelf lid maar geen buitenland dekking meer (stom) maar mijn schoonmoeder wel maar er werd wel eerst duidelijk gesteld dat die aanwezig moest zijn
     
  14. Ik had het pasnummer. Hadden ze zo kunnen nakijken, maar deden ze niet aan. Ik moest lid worden voor het volle pond. Extra pas/partnerpas is niet als optie genoemd.
     
  15. heb je ook niks aan, want die zou dan alleen gelden als jij in de :rs: zou rijden.
    dat kenteken staat wss geregistreerd als hoofdauto van Simon zijn lidmaatschap.
    hoe dan ook, erg verwarrend allemaal.
     
  16. Dit klopt niet [MENTION=7922]gerardTDCI[/MENTION]

    Ik ben geen lid van de ANWB maar ooit is samen met mijn neef op jacht geweest voor onderdelen van zijn auto en in mijn auto de verkeerde brandstof getankt (ja is stom dat weet ik ;))
    de anwb gebeld en die kwamen op het pasje van mijn neef mijn auto leeg zuigen zodat ik hem met de goede brandstof kon vullen
    heeft totaal niks gekost (ja, de tank opnieuw vullen)

    dus ze komen bij iedere auto waar een persoon in zit met een pasje.
     
  17. Maar mooi dat alles weer toppie is :rock:
     
  18. persoonsgebonden, dat klopt tot een maximaal van 3 kentekens dacht ik.
    en de partnerpas is dus voor de partner waarvan hij/zij heeft opgegeven welk kenteken daar bij hoort (het 1e kenteken of de gezinsauto)
    de auto van Bianca had dus wel gerepareerd als Simon erbij was.
     
  19. Klopt Gerard, als Simon bij me was geweest, was de ANWB wel gekomen en hadden ze me wel geholpen. Heb de mevrouw aan de telefoon nog uitgelegd dat het dus voordeliger was als hij naar me toe zou komen met het pasje, dan wanneer ik lid zou worden. Volgens haar moest ik dat dan maar doen. Kreeg zelfs bij het tankstation, waar ik stond, de tip om Martijn of Jeroen te laten bellen als zij het niet konden repareren. Moesten ze gewoon bellen als Simon en als de ANWB er was, zeggen dat ze in de haast om naar mij toe te komen, het pasje vergeten waren.

    Erg krom allemaal, maar goed. Het probleem is opgelost. Ik heb dat klantonvriendelijke bedrijf niet nodig gehad. Aan een paar lieve mannen had ik genoeg :cheer:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina