Merk schroefset en rijkwaliteit?

Discussie in 'Velgen, banden & ophanging' gestart door Cydro, 28 feb 2017.

  1. Dan zou ik regelmatig het spul controleren want het is echt zooi

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
     
  2. Dan zou ik regelmatig het spul controleren want het is echt bagger

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
     
  3. Ik zal er wel geen verstand van hebben, misschien moet je m'n topics eens goed doornemen ;)

    Het echte goede spul gaat over het algemeen voor ruim boven de €1000 van de hand.
    Maar goed, wat heb ik nou voor verstand van auto's :schater:
     
  4. +1

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
     
  5. Iets wat duur is hoeft niet per definitie goed te zijn, iets wat goedkoop is hoeft ook geen crap te zijn.
     
  6. Maar helaas blijkt goedkoop vaak toch duurkoop...

    [MENTION=551]dutchguy[/MENTION] idd wat weet jij als it-er nou van auto's hahahah :grin:
     
  7. +1 ;)
     
  8. Noem dan maar eens een goedkope schroefset (want daar hebben we het hier over!) waar iedereen het over eens is dat het geen crap is.

    Ben het verder wel met de stelling van Anton eens, maar mijn ervaring is dat het voor schroefsets niet op gaat.
     
  9. ja zo kan je nog wel even doorgaan... wat is crap... iets wat binnen een jaar kapot is? iets wat knetterstug is..?

    wat de ene erg vind, hoeft voor de ander niet te boeien...

    zoals al eerder genoemd heb ik onder de sedan een setje TA-Technics gehad, die hebben echt flink op der kloten gehad maar kapot gaan nee... ja ze waren spijkerhard comfort was -1 maar boeiend hij was laag en zag er goed uit... dus voor mij was dit een goede set. maar voor iemand anders kan het keihard crap zijn aangezien ie knetterstug was...

    kortom zo kan je bezig blijven, iemand die z'n auto gaat verlagen weet dat ie gaat inleveren, de vraag is alleen hoeveel wil je inleveren tegen welke prijs.... ook is het wel verstandig om na te denken waarom je wilt verlagen.... Looks? Trackday's?? als ik het circuit op wil met m'n wagen zal ik ook niet zo snel voor een goedkoop setje gaan, looks?? cheapass kitje eronder en gassen!


    verder denk ik dat de opmerking dat B-C racing goedkoop is natuurlijk ook wel een beetje overdreven is, ik denk dat je beter kan stellen dat het 1 van de goedkopere setjes zijn in het A-Segment ;)
    want verder staat B-C gewoon goed aangeschreven zij het dan voornamelijk in de japanse tuningscene.
     
  10. Deze week wordt er de Bilstein B6 onder de 911 gezet. Veel goede verhalen over gehoord en ga het na volgende week meemaken. Auto is 30 mm verlaagd en icm met de Bilsteins zou het een zeer goede wegligging geven. Ik ga niet voor het comfort, daar heb ik de Ford voor :mrgreen:.
     
  11. Dus, toch maar even een update; ik heb dus een set triple-s gemonteerd. Verwachtingen waren niet al te best, maar voor dat geld wou ik het toch maar gokken. Na een week rijden kan ik niets anders zeggen dan dat ik echt onder de indruk ben van de comfort. Ik heb achter het stelblokje weg gehaald, dus staat zo laag mogelijk, en echt totaal geen problemen met drempels of klinkerweggetjes, en dat terwijl ik op 205/40/17 banden rijd. Banden vallen achter een centimeter of 2 in me wielkassen, dus die staat goed laag. Voor ga ik de hulpveren er tussenuit halen, omdat ik gelijk wil staan aan achter, dus ik verwacht dat de voorkant een tikkeltje stugger wordt. Mijn vriendin maakte de opmerking dat ze het niet eens door zou hebben gehad dat die verlaagd was als ze het niet wist, dus dat zegt al genoeg over de comfort. Nu is het afwachten hoe lang het setje heel blijft, maar dat interesseerd me niet zo veel, gezien de prijs. Hopelijk hebben andere geinteresseerden hier wat aan!
     
  12. fotos!!!! :D
     
  13. Hier 2 foto's voor de geïnteresseerden: http://m.imgur.com/a/5718A

    Hulpveren voor weggehaald en kan voor nog een centimeter ofzo lager, achter op ze laagst
     

Deel Deze Pagina