1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

meerdere problemen

Discussie in 'Techniek & onderhoud' gestart door mitchicken, 8 jun 2017.

  1. beste leden,
    ik ben nu terug van vakantie en ben van plan alle problemen van mijn focus op te lossen. ik ben namelijk aan het sparen voor mijn Focus II st, en ik wil geen kapotte auto verkopen.
    de volgende dingen zijn stuk of doen raar:

    -uitlaat rinkelt bij stationair
    -als ik boven de 80 km/h rijd en naar rechts stuur hoor ik een hele harde brom, geen idee wat dat kan zijn... (naar links sturen gaat perfect en rechtuit is ook geen probleem)
    -als de motor koud is en ik trap de koppeling in, dan wilt ie nog wel eens uitvallen, sowiso lijkt mijn auto heel zwak stationair omdat wanneer ik alleen op de koppeling weg wil rijden dan begint de auto als een gek te trillen.


    ik hoop dat er mensen zijn met een oplossing :D ik weet mij geen raad met deze problemen.
     
  2. - Rammelende uitlaat: hitteschild los?
    - Brommend geluid: Wiellager?
    - Uitvallen/slecht stationair: kapotte/slechte carterventilatie
     
  3. Alles wat je opnoemt repareren lijkt me ook geen optie. Ook al doe je alles zelf, gaat veel tijd en geld in zitten. En je krijgt het geld wat je er in stopt never nooit meer voor terug.Als je toch wilt sparen voor een andere, dan beter geen geld aan uitgeven is mijn visie.
     
  4. In een eerdere auto van mij (geen focus) rinkelde de uitlaat ook. Volgens garage schot in de uitlaat die los zit.
     
  5. Ligt er aan wat het is. Bijvoorbeeld hitteschild vastzetten kost niks, carterventilatie is 10-tjes werk, wiellager kost je iets meer. Maar al met al kosten die te overzien zijn.
     
  6. Ja da's waar, maar ik doelde meer op het uitvallen van de motor en het slechte stationair draaien. Dat betekend zoeken.
     
  7. bedankt allemaal, ik ga spoedig naaar de garage voor de carterventilatie, en ook voor de wiellagers denk ik
     
  8. Grote kans dat dit wordt veroorzaakt door een slechte carterventilatie.
     

Deel Deze Pagina