Geen verkeerde waardes . Ff een vraag in t algemeen, waarom eigenlijk bij aankoop niet gegaan voor een 150pk versie? Ik zie namelijk best veel mensen hier die toch best veel geld uitgeven aan hun auto om wat extra vermogenswinst te behalen. Als je die kosten zo optelt zou je volgens mij ook net zo goed voor een andere motorisering kunnen gaan bij aankoop. Uiteraard snap ik dat 1 en ander ook te maken heeft met een hobby
Ten eerste de prijs. Ik heb een 1.0 125 PK st line gekocht als ik 150pk zou willen had ik er ook de automaat bij moeten nemen wat neer komt op extra kosten Vanafprijs Focus ST Line kaal zonder opties: 1.0 125PK handgeschakeld - 27.960 1.5 150PK automaat - 31.960 1.5 182PK handgeschakeld - 30.710 En het chiptunen van mijn auto naar 150pk en 231NM heeft me ongeveer 400 euro gekost. En deze waardes zijn ongeveer gelijk aan de 1.5 150 pk Dit is voor mij dus de goedkoopste optie geweest.
nou eigelijk is de uitdraai van vandaag t zelfde als de oude standaard(rode lijn) software van cth , dit is eigelijk precies waar ik eigelijk al tijdje geleden met cth contact mee gehad had, ik had m dus extreem laten chippen erna(blauwe lijn), dit was toen duidelijk merkbaar, maar 2 dagen erna of mis wel 1 dag, was t net of ik weer op de oude (rode lijn) software liep. Ja heel gek ik voelde die dip ineens weer, wat bij de extreme tune echt weg was en niet merkbaar. Dus heb m gevraagd of t zou kunnen dat de software op 1 of andere manier niet goed gezet is, maar dat kon volgens m niet, maar hier t bewijs Deze run was ook nog eens op 102 aral.
Nou ik rij iets teveel kms voor een 1.5, die is gewoon niet zuinig zat, eigelijk had ik toen een diesel moeten kopen, maar omdat ze toen in belgie zo bezig waren met de diesels eruit te doen, heb ik voor een zuinigere 1.0 gekozen, ook om iets rustiger te gaan rijden Maar had me beter een echte st diesel kunnen kopen, van 2016, want dat was t probleem niet
Keuzes int leven maken gaat blijkbaar altijd fout, maar ik wou gewoon zien wat de uitdraai daar was op dezelfde soort rollenbank. T koste me trouwens niks he, bij vvt kom ik gewoon als vriend De rode lijn (eerste standaard chip bij cth) komt gewoon overeen met wat ik nu bij vvt op de bank heb. En waar die 2e extreem chip(blauwe lijn cth) gebleven is? I dont now
Misschien toch een teken dat het tijd wordt om rustiger te rijden [emoji6] Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja tijd geleden nog goed gekeken toen ik de winterbanden eraf haalde, dacht so zeg, waarom heb ik eigelijk nieuwe blokken besteld, deze zijn nog lang niet op. Morgen effe fixen, want t moet echt morgen Gaat om hawk hps 5.0
was eigelijk aan de remblokken te zien nog niet helemaal nodig geweest, maar de laatste foto kraste wat op de binnenkant van de schijf, eigelijk zoals je ziet is die 1zuigerige remtang ook niks he, de blok waar de meeste druk op komt is ook eerder op. Maar was uurtje werk ongeveer, was de oprijblokken vergeten, krijg anders de krik er niet onder.
Dat was inderdaad wel nodig ja. Gelukkig heb je niet nog erg lang gewacht met je bandenwissel haha. Anders had je misschien je schijven nog beschadigd.