1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Krassen achterruit verwijderen

Discussie in 'Wassen & Poetsen' gestart door montagne, 29 sep 2014.

  1. #21 kolere, 9 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2014
    Niet bij mij, zit in de bedrading direct onder de ruit elke kan een eigen zekering. Zal wel komen omdat de ruit niet origineel meer is. Wat ik al zei als de ruit is vervangen door een carglass oid dan verlijmen ze het u-profiel en haal je de parafan er niet zo makkelijk af.
     
  2. Ik heb geen originele meer maar een van Pilkington. Hij zit toch op de ruit vast? (de parafaan)

    I knew that. Heb eens een engels filmpje gezien waar bij de ruitenwisser arm constant het stekkertje aantikte
     
  3. links onder in onder de paravaan zit een soort platte kabel als de stekker niet goed gemonteerd zit en je zet je ruiten wisser aan breekt deze de platte kabel het is te doen om deze te repareren.

    heb het zelf een keer verkeerd gedaan komt veel voor bij ruiten gezet door de bekende glas zetters.

    lokale dealer heeft bijna alle autos die hun gedaan hebben al moeten repareren.

    mvg sander
     
  4. Wat een giller hier allemaal weer allemaal mensen die het beter weten hoe een ruit op zijn plek zit en ja ALLE dealers halen een glasbedrijf naar beneden om er zelf meer werk door te krijgen. Zelfs de meest belachelijke smoesjes hoor ik voorbij komen.

    Wie zou er meer ervaring hebben een dealer die 2 ruiten in de week doet of een glasbedrijf dat 60 ruiten in de week zet.

    Is het dan gek als er bij zo'n bedrijf een keer iets mis gaat? Als je 30x zoveel werk verzet?
     
  5. Eerlijk is eerlijk... ALLE dealers sowieso niet, wij zijn er na enige tijd mee gestopt en zo ook onze andere vestiging...doen nu alle ruiten zelf. Ongeveer 3 a 4 per maand op onze vestiging. Andere vestiging weet ik niet.

    Carglass gezien, autotaalglas gezien, als je de juiste monteur hebt is het super goed...maar er zitten ook knutselaars tussen hoor....en dat werd steeds erger jammer genoeg.
     
  6. mee eens Nicky, maar heb je dat bij dealers/autobedrijven ook niet?
     
  7. Ja er kan natuurlijk altijd ergens een rotte appel tussen zitte
     
  8. #28 kolere, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2014
    Tja ieder zijn mening:rock:, maar de reden die werd gegeven toen ik het vroeg waarom ze alles hadden verlijmd werd als reden gegeven dat je anders lekkage krijgt in de auto via de interieurfilter onder de parafan. Nou kan ik je verzekeren er zit daar helemaal niks op de ruitenwissermotor na.

    Verder was de zekering doorgeslagen van de automatisch dimmende achteruitkijkspiegel (ik zag niks meer) en zat een rubber niet goed tussen het dashboard en de ruit. Dat rubber is met grof geweld opzijn plek gebracht waardoor er het 1 en ander is beschadigd. Dan te bedenken dat een focus niet heel uniek zal zijn in aantallen....
     
  9. Klopt dat is denk ik een verwarring tusse de focus 1 en de focus 2
     
  10. Beetje off topic geraakt zo...

    Al een oplossing gevonden voor de achterruit?
     
  11. Ik doelde met mijn opmerking niet om de glas setters aftezeiken ben er zelf een hebben glasgarage in ons bedrijf ik kan wel garanderen ondanks dat er hele goeide monteurs bij zijn dat, en dat is uit de mond van een carglass monteur, de kwaliteit niet het voornaamste is bij hun maar meer de tijd en wat een ruit kost. krijgen voor iedere personen autoruit max 2 uur inc er naar toe rijden.

    heb ook veel roest gezien bij een ruit via de grote glass bedrijven direct te linken aan de montage van de ruit en als je ze er op aanspreekt niet thuis.

    mvg sander
     

Deel Deze Pagina