2.5i 20V 225pk K&N inlegfilter

Discussie in 'Performance' gestart door sjansse, 20 feb 2011.

  1. Vraag, kan een onhandige sjaak (moi) een inlegfilter van K&N zelf erin zetten??
    En later eens eruit halen om te reinigen??

    Niet voor het geluid, niet voor het vermogen, maar gewoon voor de betere ademhaling.
     
  2. :haha: Peter heeft een alias :mrgreen:

    Ja hoor Peter dat kan zelfs jij, ik neem aan dat je wel weet hoe je een schroevendraaier vast moet houden en gebruiken. :schater:
     
  3. Als je een stekker in het stopcontact krijgt, moet dit ook lukken :schater:
     
  4. Lukt je vast joh, als je een koplamp kan wisselen. Waarom k&n en niet pipercross? Weet zelf het versschil niet hoor maar vraag het me af.
     
  5. Na 2 K&N filters was mijn MAF erg vet...
     
  6. Teveel olie op de filter gespoten?
     
  7. Dat ga ik eens uitzoeken.
     
  8. If so, dan al vanuit de fabriek, ik heb ze nooit schoongemaakt.
     
  9. Een reden waarom ik toch Pipercross zei...
    Las hetzelfde op het Audiforum, alleen kreeg daar een aantal personen problemen met een sensor. Pipercross schijnt niet zo vet te zijn.
     
  10. Inlegfilters van Green, K&N en Pipercross zijn zeer gemakkelijk te plaatsen en te onderhouden. Daar heb je geen 2 rechterhanden voor nodig :mrgreen:

    Het is alleen kijken of de schroeven van het type kruiskop of torx is ;)
     
  11. Hij kan zelfs stuk gaan van t vet slaan, niet goed werken zowiezo, maar er schijnt iets van een beschermlaag op t zitten die niet tegen de olie kan die door de draad verwarmt word, weet echter niet echt hoe t precies zit.
     
  12. Gewoon een schone MAF op de plank hebben liggen :mrgreen:

    Overigens heb ik nog geen problemen gehad met een "vette" MAF. Ik heb de MAF wel vervangen na het Italiƫ debacle maar deze heeft geen zichtbare sporen van olie afkomstig van het K&N filter.

    Sommige ST rijders kennen het advies misschien nog niet, maar onze Engelse collega's advieseren iedere 3 jaar een nieuwe MAF, MAP en Boost Solenoid sensor te plaatsen ;)
     
  13. ik vind het maar een maf verhaal allemaal :)
     
  14. Geldt dat voor standaard St's of alleen als je een ander luchtfilter gebruikt ?En waarom doen ze dat ?
     
  15. Ja, maar die Engelsen slopen ook altijd alles! :mrgreen:
     
  16. Geldt, volgens onze ST'ers aan de andere kant van de Noordzee, voor alle ST's getuned of niet;)



    Dat is een feit :schater:
     
  17. ik wissel gewoon wel elke 20 000 km me luchtfilter;)
     
  18. ik heb de oude filter eruit gehaalt,en een open luchtfilter van k&n erin gedaan. ik kan merken dat die sneller reageert bij bepaalde toeren.:)
     
  19. Het is een feit
    Dat een koe meer schijt als een geit
    Maar als de geit dat had geweten
    Had ie meer gescheten

    dus
    Een kip is geen mus:schater:
     

Deel Deze Pagina