Vraag, kan een onhandige sjaak (moi) een inlegfilter van K&N zelf erin zetten?? En later eens eruit halen om te reinigen?? Niet voor het geluid, niet voor het vermogen, maar gewoon voor de betere ademhaling.
Peter heeft een alias Ja hoor Peter dat kan zelfs jij, ik neem aan dat je wel weet hoe je een schroevendraaier vast moet houden en gebruiken.
Lukt je vast joh, als je een koplamp kan wisselen. Waarom k&n en niet pipercross? Weet zelf het versschil niet hoor maar vraag het me af.
Een reden waarom ik toch Pipercross zei... Las hetzelfde op het Audiforum, alleen kreeg daar een aantal personen problemen met een sensor. Pipercross schijnt niet zo vet te zijn.
Inlegfilters van Green, K&N en Pipercross zijn zeer gemakkelijk te plaatsen en te onderhouden. Daar heb je geen 2 rechterhanden voor nodig Het is alleen kijken of de schroeven van het type kruiskop of torx is
Hij kan zelfs stuk gaan van t vet slaan, niet goed werken zowiezo, maar er schijnt iets van een beschermlaag op t zitten die niet tegen de olie kan die door de draad verwarmt word, weet echter niet echt hoe t precies zit.
Gewoon een schone MAF op de plank hebben liggen Overigens heb ik nog geen problemen gehad met een "vette" MAF. Ik heb de MAF wel vervangen na het Italiƫ debacle maar deze heeft geen zichtbare sporen van olie afkomstig van het K&N filter. Sommige ST rijders kennen het advies misschien nog niet, maar onze Engelse collega's advieseren iedere 3 jaar een nieuwe MAF, MAP en Boost Solenoid sensor te plaatsen
Geldt dat voor standaard St's of alleen als je een ander luchtfilter gebruikt ?En waarom doen ze dat ?
Geldt, volgens onze ST'ers aan de andere kant van de Noordzee, voor alle ST's getuned of niet Dat is een feit
ik heb de oude filter eruit gehaalt,en een open luchtfilter van k&n erin gedaan. ik kan merken dat die sneller reageert bij bepaalde toeren.
Het is een feit Dat een koe meer schijt als een geit Maar als de geit dat had geweten Had ie meer gescheten dus Een kip is geen mus