Gistermiddag rond 16:20 reed er op de A15 vanuit de Botlektunnel een blauwe Mk4 ST wagon mij voorbij richting Rotterdam. Ik nam de afrit naar de A4 richting Den Haag. Zag zo snel geen stickers en kon geen foto maken (want tijdens). Iemand van hier?
Ik kwam een tijdje terug een mk4 ST wagon tegen zonder logo's. Dan is het net een ST line! Alleen de grote remmen en de andere uitlaten vielen me op.
Het is natuurlijk een hele andere discussie dat weet ik wel, maar dit is dus precies waarom ik het zo ongelofelijk jammer vind dat fabrikanten die Line uitvoeringen maken, VAG heeft er ook een handje van. Als je bereid bent om veel geld neer te tellen, €50000+ vind ik veel geld, voor een middenklasser, neem ik aan dat je daar iets opvallends voor terug wilt krijgen. Zet een ST naast een ST-line of een R naast een R-line en zoek de verschillen. Maar goed daar heeft Arjan niets aan die heeft een mooie spot gedaan
De mijne valt toch wel enigszins op naast een ST-Line qua kleur gelukkig [emoji2957] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik moet altijd lachen om 3 cilindertjes met 100pk die full options zijn met dikke wielen en verlaagd... Ik hou van sleepers, je valt ook minder op voor de hermandad. En ja ik zou daar gewoon voor betalen.
Haha, ik vind de ST-line (van de MK3) super mooi, maar nu is mijn Focus niet meer zo uniek. Eerst zag je het individual styling pakket niet vaak, maar deze is standaard op de MK3.2 ST-line. Enige voordeel is dat ik een 3.1 heb en daar geen ST-line van is.
Natuurlijk een sleeper is leuk, maar een ST is geen sleeper net zo min als een RS dat is. Je koopt een mooie luxe auto met pit voor een flinke bom duiten en dan mag je, vind ik, best verwachten dat daar een sportief opvallend en uniek uiterlijk tegenover staat. Dan is het jammer als de fabrikant besluit dat een iets mindere god in de modellijn hetzelfde uiterlijk heeft. Ik bedoel dit niet als een botte opmerking richting de ST-line rijders, die rijden nl. een prachtige auto. Maar als je tweederde van het bedrag wat men moet betalen voor een ST-line, extra uitgeeft en uiterlijk is er eigenlijk geen verschil, dan vind ik dat jammer. Begrijp me niet verkeerd ik vind de MK4 ST een hele mooie Focus, maar het feit dat Ford heeft besloten het topmodel in de lijn minder opvallend te maken is spijtig, een trend die helaas al is begonnen met de komst van de MK3 ST en RS en toch heb ik beide gekocht
Lol.... 1x gas geven en de exclusiviteit laat zich wel horen [emoji3][emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk