poef, wat een werk. de velgen straks ook eindelijk helemaal strak dan is het geheel wel compleet hoe is het met Pascal zijn handen / vingers
Hij moest voor de zaak ook al een set schuren en deze set, DUS: Hij is er helemaal klaar mee Edit @ Gijsbert : zeg maar GEEN
inmiddels ook een achteruitrijcamera binnen, deze is vanavond direct uit elkaar gehaald zodat ik deze netjes kan inwerken in het orginele kentekenplaatlampje ben benieuwd tijdens de opbouw had ik de kabels etc al gelegd hiervoor dus kan het nu zo aansluiten ook focus rs pedalen voor de cougar gekocht, ben benieuwd
Boerhof groep is er niet meer mijn baas heeft per 1 januari 2012 boerhof overgenomen ( dus moet het auto smidts groep worden ) de naam boerhof blijft wel zo heten maar het wordt nu door smidts gerund
ga vanavond de dremel in de camera en kentekenplaatlampje zetten, dus vanavond of morgen foto's, wel spannend trouwens
vanavond de velgen in de primer gezet. eerst in de epoxy en in de filler nu gaan ze eerst een week/10 dagen op zolder en dan gaan we weer verder met schuren.
wauwie wat glimmen ze al komt het o.z. racing logo nog wel mooi uit? kan me voorstellen dat die met het schuren, en de lak lagen telkens dieper komt?
Zijn lexaan kappen, de meeste verf knapt er zo weer af. Spreek uit ervaring. De kappen zijn erg flexibel, bij een klapper vangt de kap de grootste klap op, daardoor beweegt deze en barst de verf. Maar heb geen idee wat autolak doet op lexaan, vandaar mijn vraag.