jaarmeeting xrst club lelystad zondag 11 juni

ga je ook mee naar de jaarmeeting xrst club

  • ja maar rij er direct heen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob nieman

Crew
Meetingcommissie
Ik kreeg op de clubdag de vraag of hier meer mensen heen gingen dus vandaar maar even een topic.

Tickets zijn hier te koop :http://www.ticketkantoor.nl/shop/lelystad2023
of bij de entree van het evenement
facebook pagina evenement. begint om 9:00

verzamelplaats om vanaf daar samen er heen te rijden :
mcdonalds
Larserplein 10, 8226 PB Lelystad
verzamelen vanaf 10:00 om tegen 10:30 er heen te rijden
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer bij, met :focus4: - MK 4 - Enigma, de jaarmeeting XRST Club in Lelystad.
Hoe laat begint de meeting van XRST Club?
Ik kijk er na uit en hoop op mooi weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het begint pas om 10.00 uur. Ik ga graag mee, maar dan vind ik 9.30 uur wegrijden wat vroeg. Is 10.15 uur wegrijden niet vroeg genoeg voor dit evenement?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan