Hint: er zijn blijkbaar wel richtlijnen voor afstanden voor en na een snelheidsverandering en controles daar op.
even een leuk vraagje onder de motorrijders.... wat is een beetje een goed en leuk forum voor motorrijders?? heb er nu een paar gezien, maar vond dat helemaal niets qua opbouw en topics.....uiteraard verwent met het focusforum
die had ik al gevonden, maar vond hem nogal saai en oudbollig vergeleken met oa hier....maar dan blijf ik daar wel
Motor-Forum is heel uitgebreid, met verschillende secties per type motor. Je kan ook een forum zoeken specifiek voor jouw motor, als die er is. MF al jaren lid van
Op die momenten heb ik ook op 'n 2 maand tot 7 foto's in de bus gedropt gekregen. Heb nu na meer dan 30 jaar de helm dan maar aan de haak gehangen.
ook ff een plaatje van mijn motor wel een oud beestje maar loopt nog steeds als het bekende japanse zonnetje HONDA NT 650 GT HAWK bouwjaar 1990 gebouwd in ohio, usa voor de usa en canadese markt maar door slechte verkopen later ook via honda impoteurs en anderen naar europa gehaald onverwoestbaar 650 cc v-twin blok het zelfde blok hangt oa onder de honda transalp verschil met de motoren uit die tijd voor de europese markt is dat deze geen cardan aandrijving maar een ketting heeft met een lage zithoogten is het een lekkere gooi en smijt fiets die als een grote brommer door de stad te rijden is maar ook op de buiten weg ook goed presteerd MK 2-1 1.6
....leeftijd zegt niks hoor!! Hier staat een '91-er, met zover ik heb kunnen testen, prima rij-eigenschappen die nog ruim voldoende zijn voor de huidige wegen en snelheden Hopelijk mag ik vanaf 14 oktober eindelijk zonder blauwe L plaat de weg op maar het valt allemaal nog niet zo mee, veel kleine knullige foutjes waar je bij je examen snoeihard op wordt afgereken
Gefeliciteerd jonge! Ik heb mijne gister teruggekregen van een reparatie die ik zelf niet kon uitvoeren. Het schroefdraad van mijn blokophanging was kapot. Aluminium is nou eenmaal niet zo sterk. Daar is een helicoil ingezet. Vorige week had ik de motor met onze bus van de racerij al naar de garage gebracht. Gister heb ik hem terug gekregen en gelijk maar weer opgebouwd.
Allen bedankt voor de felicitaties Ik heb nog 1 van de laatste papiertjes, is nog van juli 2006 Dus ben ik daar ook mooi in 1 keer af.
Ik ben een bewuste laatbloeier, had al op de brommer en crossmotor gezien dat het op dat moment niet "slim" was... Sinds mei staat er al een Yamaha Diversion XJ600S van 1991 te wachten totdat die de weg op mag