Groupon (soms gaat het mis... en dan begint het gedonder)

Discussion in 'Prullenbak' started by Steven, Nov 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. #1 Steven, Nov 20, 2012
    Last edited by a moderator: Nov 20, 2012
    Ik ga er even vanuit dat de meeste leden bekend zijn met Groupon.
    Toch even in het kort, je koopt een waardebon van Groupon welke je kunt verzilveren bij een partner van Groupon.

    In het geval er iets mis gaat wijst Groupon in eerste instantie naar de partner en moet je het maar uitzoeken, echter omdat je een 'overeenkomst' bent aangegaan met Groupon zul je uiteindelijk het geld moeten vorderen bij Groupon...

    Let the games begin...

    Na vele pogingen en toezeggingen een bon te verzilveren bij een duikschool, aflopen van een fatale termijn, ben ik zelf overgegaan tot ontbinding van de overeenkomst.
    Hieronder het door mij gevolgde stappenplan:




    Laat je dus ook niet met een kluitje in het riet sturen of verleiden door zaken als ‘credits’!
    Mocht je een keer hulp nodig hebben bij iets soortgelijks stuur even een pb.



     
  2. pffff...wat een gedoe weer Steven, maar zeer netjes aangepakt op deze manier.
    mocht het ooit nodig zijn (ik hoop het niet) dan zal ik jouw zeker om hulp vragen :thumbup:
     
  3. haha, lol die laatste reactie. Volgens dacht de ontvanger het volgende "chips, die vent heeft echt verstand van zaken, ik zal maar snel het geld overmaken voordat ik nog meer gezeik heb"

    :mrgreen:

    Maar zo blijkt maar weer dat de aanhouder wint! :thumbup:
     
  4. Gelijk beginnen bij stap 6 :mrgreen:

    Maar wat een gezeur zeg, wel super en toch met zeer correcte taal opgelost :thumbup:, ik had het waarschijnlijk met iets platter NL gedaan :oops:
     
  5. Netjes en zonder overdreven gedreig met rechtzaken enz....:thumbs:
     
  6. De aanhouder wint en zijn ze toch zij het op het "laatste moment" overstag gegaan.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page