Das een goed idee, Eens even over denken, Denk wel dat de "opvallende" zichtbaarheid dan minder wordt en daar zijn die dingen toch ook voor bedoeld, ik bedoel ik kom nog al eens onverwacht snel ergens achter weg......
Zo de roosters zitten erin, heb foto's maar dat mag John zelf doen Het was iig fijn om je ontmoet te hebben.
Dat genoegen is natuurlijk geheel wederzijds Sjoerd! TOPGOZER! Hierbij de afbeeldingen van de Carbon Bonnet Vents zoals geplaatst: Groet, John
Dank voor de positieve reacties! Hierbij de aanpassingen aan de binnenzijde van de auto, we trekken de Carbonlook door. Centerconsole De schakelpook omlijsting kun je erafhalen, die zit geklikt. Nadat de versnellingspookknop is losgedraaid is het eenvoudig de zak eroverheen halen. De lijst dan de andere kant op duwen en los. Deze carbonlook is geen folie maar gedompeld. De asbak zit vast met een lipje met 2 schroeven. Een rij haakse hoekjes houdt deze op zijn plaats. Zodra de schroefjes los zijn en het lipje tussen deze twee schroeven weg, kan de asbak er in zijn geheel uit. Deze zit nog wel aan de electra vast (voor de aansteker/lampje), met twee stekkertjes. Terugplaatsen is even een "gemier". Ook de asbak (klep) is gedompeld, die zit weer met twee hele kleine palletjes aan de veer. Voor: Tijdens: Na: Portierhendelomlijsting: De portierhendelomlijstingen zitten geklikt een kwestie van beheerst "geweld". Ook deze zijn gedompeld in een carbonbad. Links: Voor: Tijdens: Na: Rechts Voor: Tijdens: Na: Met dompelen zijn honderden verschillende designs te realiseren, uiteraard heb ik geprobeerd zo dicht mogelijk bij het carbonlook achtige materiaal van de buitenzijde van de auto te blijven om het zo gelijk mogelijk te krijgen. Groet, John Grey-Ears
Naviagatie en bedieningspaneel Nu hoop ik dat op de Clubdag 4 juni iemand mij even wel helpen om het raam om de navigatie en de rij knoppen even te vervangen met het raam in dezelfde dompelstructuur zodat het weer 1 geheel wordt. Dat gedoe met die stekkers (en je komt handen te kort) doe ik liever met iemand met ervaring erbij. Deze winter heb ik Chris dat zien doen en ik ze me dat zelf nog niet doen. Die delen heb ik natuurlijk wel bij me dan! Ik hoor of zie het wel. Groet john Grey-Ears
Ziet er mooi uit John! Een hele luxe uitstraling zo Wat is het verschil dan met het "navigatieraam"? Ik zie alleen maar een verschil in de richting van het patroon, of is dat juist wat je nog wilt verbeteren?
Het navigatieraam en de knoppenrij zijn "geplakt". De rest is gedompeld. Ik heb inmiddels die beide frame's /(framen?) in exact dezelfde dompeltechniekcarbon stijl als de rest. Dat is wel zo netjes denk ik. Wel ff een gepruts maar dat heb ik er graag voor over. Groet, John
Nou zo gaan we dan 20 juni naar Hutton, Hij staat er mooi bij met de carbon aanpassingen, ben wel benieuwd hoe het er straks met die Mountune velgen eronder gaat worden. Groet, John
Haha, ik heb in de RS van Ereske gezeten, ik weet wel wat de Focus kan! De collega's op het werk hebben daarentegen een wat minder hoge pet op van de Focus als snelle auto, die ga ik eind dit jaar maar eens meenemen in m'n nieuwe auto, als er bij mij ook een Focus ST op de stoep staat, kijken of ze er dan nog zo over denken Een ritje in een ST/RS sla ik sowieso nooit af , ik ben wel benieuwd naar het effect van je mountune aanpassingen, misschien later dit jaar een vergelijkend warenonderzoek met de mijne En weer; mooie updates zo aan de binnenkant
Prachtige auto met de aanpassingen. Vind alleen de achterlichten niet zo mooi passen bij de auto. contrast is erg sterk tussen blauw en zo wit. Zijn die niet in carbon