kleine downgrade heb het K&N filter een trap gegeven, de motor hield telkens in, en vond het niet fijn meer om lekker door te trekken. zonet dus een standaard filter geplaatst, en nieuwe sponsje op de inlaat en de carter geplaatst. hij trekt nu weer als een beer 8) en de turbo hoor ik nu ook nog duidelijker fluiten 8) dus een K&N vergeet et maar, nooit weer in me diesel
tsja, ik vind et niet jammer hoor :wink: de K&N is 2 x schoongemaakt, en daarbij werd het vermogen van de motor naar mijn gevoel telkens iets minder. maar nu is ie weer helemaal wakkkkeerrrr 8) 8)
Ik heb mijn (dure) greenfilter er om dezelfde reden uit gegooid. Tevens lijken ze sneller vies te worden dan standaard filters.
tja recharger kit van K&N wel gebruikt, volgens mij wordt dat nooit helemaal weer droog aangezien je het filter in moet sprayen met K&N olie. en dan moet laten drogen... maar klaar. zonet even gïnformeerd wat een setje luxe platen kost. gaat hoogstwaarscheinlijk wel door 8) en morgen dus het spruitstuk ophalen ( en waarscheinlijk nieuwe subs ) 8)
kleine update, vandaag dus me spruitstuk opgehaalt uit Tilburg. die laat ik maandag controleren bij de garage of hij goed is 8) ook nog even chrome vision lampjes in me achterlichten gezet. het subwoofer verhaal ben ik nog lekker mee bezig, winkel waar ik de subwoofers wou halen was helaas dicht. maar misschien volgende week er nog even langs 8) en het spruitstuk onder het ronde deel zitten openingen, daar lekt het bij mij dus weg... en de nieuwe pakking tevens ga ik een mooi plaatje maken zodat de egr direct dicht zit. en dat laat ik dan ook monteren bij de garage. 8)
Re: ford ja ja kan niet toveren denk alleen geen xenon en geen led, gewoon iets wat wat blauwer schijnt. vandaag het spruitstuk alvast naar de dealer gebracht, en zag er allemaal goed uit volgens hun. ook nog wat klein grut besteld en natuurlijk ook luxe platen 8) en waarscheinlijk is het 1tje dan ook weg